حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر هوآوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | کانسپت، هواوی

قطار شایعات هوآوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) کم کم به راه افتاده است و این برای دسته جدیدی از افراد که ما آن ها را «رندر بزن» می نامیم، سرگرمی خوبی شده تا بر اساس شایعات متنی و شنیدنی، یک تصور بصری به ما بدهند. دیروز بود که قاب هوآوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 pro) و‌ هوآوی پی ۳۰ لو رفت و حالا بر اساس آن یک طرح مفهومی از هوآوی پی ۳۰ پرو منتشر شده که در آن دوربین چهارگانه و سوراخ نمایشگر تصور شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

طرح مفهومی هوآوی پی ۳۰ پرو

طرح مفهومی هوآوی پی ۳۰ پرو

مشخصات این طرح مفهومی هوآوی پی ۳۰ پرو‌ بر اساس هوآوی پی ۲۰ زده شده و اشتباهاتی هم دارد. برای مثال یکی از منابع آگاه می گوید که هوآوی پی ۳۰ پرو با طراحی سوراخ نمایشگر ارایه نمی شود. هر چند او نمی گوید که نمایشگر هوآوی پی ۳۰ پرو چه تدبیری برای دوربین سلفی و کاهش حاشیه نمایشگر اندیشیده است اما خیلی مطمئن این طرح برای نمایشگر هوآوی پی ۳۰ پرو را رد می کند.

درباره دوربین اصلی چهارگانه هوآوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) و طراحی فلاش و احتمالا فرستنده مادون قرمز صحبتی نمی شود پس می توان فعلا به آن امیدوار بود. شایعات در مجموع ۶ دوربین را برای هوآوی پی ۳۰ پرو گزارش می کنند که یک دوربین چهارگانه اصلی و یک دوربین دوگانه سلفی را شامل می شود.  ما همچنین دیروز در ترنجی خواندیم که حسگر تصویر ۳۸ مگاپیکسلی سونی IMX607 روی دوربین هوآوی پی ۳۰ پرو استفاده خواهد شد.

نظر شما درباره این طرح مفهومی از هوآوی پی ۳۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

پشتش چ زشته?

Ebinem

باو این همه دوربین چه خبره ||: مگه جنگه |:

Milad7

استفاده بیشتر از 3 تا دوربین باعث زشت شدن گوشی میشه 🙂

JAVAD

جون مادرتون این دایره و سوراخ دوربین رو مد نکنید خیلی رو مخه

Pouya

به نظرم برای ۴ گانه بهتر میشد مثل میت ۲۰ تو یه مربع قرار میداد جای فلش دوربین چهارم رو میزاشت فلشو میزاشت پایینش اینجور قشنگتر میشه
نه دوستان؟

علی شیخ زاده

بله دقیقا منم همین نظر رو دارم
ولی انگار خواسته طراحی سری پی و میت متفاوت باشه که اگه قراره این تفاوت باشه نباشه بهتره

siavash-t

۴ تا دوربین برای چیه؟ توضیحی داده شده؟ تا اونجایی که می دونم حداکثر تعداد دوربین کاربردی ۳ تاست. برای زوم و تصویر عریض و تصویر مونوکروم. بعد طراحی پشت گوشی به هم خورده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)