حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی اپلیکیشن های خرید بلیط قطار و خرید بلیط هواپیما قاصدک 24

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی، معرفی برنامه

امروزه گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند پای اپلیکیشن های زیادی را به زندگی ما باز کرده است. نرم افزارهایی که به کمک آنها می‌توانیم در سریعترین زمان ممکن خرید کنیم و یا حتی اینکه به سفر برویم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا معرفی اپلیکیشن های خرید بلیط قطار و خرید بلیط هواپیما قاصدک 24 را داشته باشیم.

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما قاصدک 24

نرم افزار بلیط چارتر قاصدک 24، یکی از اپلیکیشن هایی است که شما را در هر چه ساده‌ تر کردن پروسه سفرتان یاری می‌کند. این نرم افزار برای گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید و Ios طراحی شده و جهت ارائه خدمات، نیازمند دسترسی به اینترنت است. یکی از ویژگی های قابل توجه در این نرم افزار امکان خرید بلیط هواپیما به وسیله این اپلیکیشن بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری یا ثبت‌ نام در سامانه است. ویژگی که موجب می‌شود قاصدک 24 نسبت به سایر اپلیکیشنهای مشابه در بازار به مراتب کاربری ساده‌ تری داشته باشد.
بدیهی است که تکمیل فیلدهای مربوط به مبدا، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران در تمامی اپلیکیشن های مربوط به سفر، نخستین گام در روند خرید بلیط هواپیما است. مرحله بعدی نیز بررسی فهرست نمایش داده شده است. این لیست در قاصدک 24، مجموعه کاملی از تمام بلیط های هواپیما موجود در تاریخ درخواستی مسافر است که قابلیت مرتب سازی بر اساس زمان، قیمت و ظرفیت مسافران را دارد. تعیین بازه نرخی، کلاس پرواز، نوع بلیط، زمان حرکت و خطوط هواپیمایی نیز پنج فیلتری هستند که علاوه بر سایر امکانات تعبیه شده در سامانه می‌توانند شما را در انتخاب بلیط هواپیمای متناسب با بودجه و سلیقه‌‌ تان یاری کنند.
مرحله بعدی لمس گزینه “خرید” است. این گزینه شما را به صفحه ای هدایت می‌کند که می‌بایست در آن مشخصات خود و همراهانتان را در قالب اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی ( به فارسی و لاتین)، کد ملی، تاریخ تولد و … ثبت نمایید و پس از تایید ایمیل و شماره همراه خود، وارد درگاه خرید شوید.
پرداخت آنلاین وجه بلیط از طریق درگاه‌های معتبر بانکی، آخرین مرحله در پروسه خرید بلیط هواپیما از اپلیکیشن قاصدک 24 است. در نهایت نیز نسخه پی دی اف بلیط هواپیما خریداری شده در کوتاهترین زمان ممکن، به آدرس پست الکترونیکی خریدار ارسال می‌گردد.

این اپلیکیشن را می‌توانید به صورت رایگان از لینک های زیر دریافت نمایید.

دانلود اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما قاصدک 24 نسخه اندروید:
https://goo.gl/dPECribr 

دانلود اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما قاصدک 24 نسخه Ios:
https://goo.gl/oXAcjd

 

اپلیکیشن خرید بلیط قطار قاصدک 24

نرم افزار خرید بلیط قطار قاصدک 24، دیگر اپلیکیشن عرضه شده توسط این مجموعه است. این نرم افزار که خریدار را در تهیه سریع و آسان یک بلیط قطار یاری می‌کند نیز جهت ارائه خدمات، نیازمند دسترسی به اینترنت است. این اپلیکیشن برخلاف نرم افزار خرید بلیط هواپیما قاصدک 24، تنها در یک نسخه و برای گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. این برنامه، کاربری بسیار ساده‌ای دارد از این رو برای خرید بلیط قطار از آن تنها کافیست مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را انتخاب نموده و در کوتاهترین زمان به جستجوی بلیط قطار مورد نظر خود بپردازید. با انتخاب هر یک از گزینه های “نوع کوپه”، “کوپه دربست” و بلیط “رفت و برگشت” در صفحه جستجو می‌توانید پروسه خرید بلیط خود را مدیریت نموده و در زمان کوتاهتری به فهرست بلیط های موجود در مسیر دلخواه خود دست یابید. گفتنی است فهرست نمایش داده شده پس از انجام عملیات جستجو، لیستی از تمامی بلیط های قطار موجود با تنوع نرخی متفاوت است که قابلیت مرتب سازی بر اساس زمان و قیمت را داراست. امکان انتخاب “ساعت حرکت” و “شرکت ریلی” نیز دو فیلتر تعبیه شده در نرم افزار هستند که شما را در انتخاب بلیط قطار متناسب با بودجه و شرایط سفرتان یاری می‌کنند. در آخرین مرحله نیز پس از انتخاب بلیط مورد نظرتان می‌بایست با افزودن مشخصات مسافران، وارد درگاه بانکی شده و پروسه خرید بلیط قطار را کامل نمایید.
این اپلیکیشن را می‌توانید به صورت رایگان از لینک زیر دریافت نمایید.

دانلود اپلیکیشن خرید بلیط قطار قاصدک 24 نسخه اندروید:

https://goo.gl/MUC55j 

در نهایت گفتنی بلیط های خریداری شده از اپلیکیشن های خرید بلیط قطار و خرید بلیط هواپیما قاصدک 24، تنها با در اختیار داشتن کد خرید و شماره موبایل ثبت شده در اپلیکیشن، قابل پیگیری می‌باشند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)