حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیام صوتی به دایرکت اینستاگرام اضافه شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

ده روز پیش بود که کپشن صوتی اینستاگرام برای کم بینایان معرفی شد و همانجا وعده ارائه پیام صوتی برای دایرکت این شبکه اجتماعی محبوب نیز داده شد. دیشب اما قابلیت پیام صوتی دایرکت اینستاگرام رسما عرضه شد و امروز صبح در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

پیام صوتی دایرکت اینستاگرام

پیام صوتی دایرکت اینستاگرام

وقت های زیادی وجود دارد که شما فرصت تایپ کردن را ندارید، صحبت طولانی است، متن لحن را نمی رساند و یا اساسا محتوایی که می خواهید ارسال کنید باید صوتی باشد. این ویژگی در پیام رسان ها مدت زیادی است که وجود دارد. بخش دایرکت اینستاگرام نیز به عنوان یک پیام رسان در مدت اخیر خود را به خوبی به روز کرده است.

جدید ترین ویژگی بخش دایرکت اینستاگرام را می توان پیام صوتی دانست. شما می‌توانید در گفتگوی خود در دایرکت اینستاگرام با نگه داشتن میکروفون پیام صوتی برای مخاطب خود ارسال کنید. خوشبختانه قابلیت قفل شدن دکمه میکرفون نیز به صورت پیش فرض روی دایرکت اینستاگرام ارائه شده تا نیاز نباشد که اگر صحبت شما طولانی است انگشت شما روی نمایشگر خشک شود.

در تجربه ای که ما داشتیم همه چیز خیلی خوب و از نظر بصری یا فنی مشکلی وجود نداشت. اگر قابلیت پیام صوتی برای شما در دایرکت اینستاگرام اضافه نشده است کمی صبر کنید، این آپدیت به مرور به همه حساب های اینستاگرام اضافه خواهد شد.

شما بیشتر اهل متن هستید یا صوت؟ من شخصا به دلیل مشغله کاری و البته ترجیح دادن رسابودن صوت، عموما پیام صوتی ارسال می کنم و از اضافه شدن پیام صوتی به دایرکت اینستاگرام خوشحالم.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

سارا لنگدراز داره خوشهالی میکنه دیگه لازم دوساعت تایپ کنه پیام صوتی میذاره برو حالشو ببر ?

Komeil

خیلی خوب و کاربردیه برامن فعال شده و جالبیش اینکه مث واتسام و تلگرامم میتونید بدونه زدن روی گزینه ضبط یا پخش هم گوش بدید هم ضبط کنید فقط کافیه گوشی رو کنار گوشیتون قرار بدید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)