حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ویدئویی اکسپریا ایکس زد ۴ با دوربین سه گانه

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | تماشا کنید، رندر، سونی

اولین شایعه درباره سونی اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) کامل ترین آن ها بود. در حقیقت رندری که طراحی کامل پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۹ سونی را نشان می داد و مهم ترین ویژگی آن یعنی دوربین سه گانه را مشخص کرد. امروز رندر ویدئویی دیگری از اکسپریا ایکس زد ۴ منتشر شده که در ادامه به هم آن را خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

 

در این رندر موضوع جدیدی از اکسپریا ایکس زد ۴ مشخص نمی شود، بلکه همان دانسته های ما در یک رندر سینماتیک تر و با موسیقی جذاب تر قرار است مثلا مانند تیزر معرفی رسمی ظاهر شود. عموما تیزرهای معرفی سونی خیلی جذاب تر از این حرف ها است اما به هر حال این دید Concept Creator است.

اکسپریا ایکس زد ۴ بدون نمایشگر دو لبه خمیده به و حاشیه های بسیار کم بالا و پایین نمایشگر تصور شده است. همچنین حسگر اثر انگشت روی لبه دستگاه در نظر گرفته شده و این با رندرهایی که از دو میان‌رده‌ی لوکس سونی سازگاری دارد. منظور ما از این دو میان رده لوکس، اکسپریا ایکس ای 3 اولترا (Xperia XA3 Ultra) و اکسپریا ایکس ای ۳ است که البته آن ها هم هنوز معرفی نشده اند.

اکسپریا ایکس زد ۴

اکسپریا ایکس زد ۴

همچنین هفته پیش بود که اکسپریا ایکس زد ۴ با نسبت تصویر ۲۱:۹ برای نمایشگر ۲۴۰ هرتز ۶.۵ اینچی و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری گزارش شد. همانطور که در این رندر نیز می بینید، نسبت تصویر ۲۱:۹ برای نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) گزارش می شود. این یعنی رندرهای XA3 و XA3 Ultra هم همین است و این دید کلی سونی برای سال ۲۰۱۹ خواهد بود. نظر شخصی من درباره این نسبت تصویر مثبت نیست. هرچند این نسبت تصویر برای تماشای فیلم‌های سینمایی بسیار ایده‌آل است اما برای دیگر استفاده ها شاید خیلی جذاب نباشد.

نظر شما درباره اکسپریا ایکس زد ۴ تصور شده در این رندر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

شاهکار به تمام معنا.

Mohammadsoly

نسبت تصویر امیدوارم کذب باشه و یه نوع آوری جدید و با ارزش از سونی ببینیم مگرنه بازم شکست میخوره

ali.k77

حاشیه ها به نسبت رقبا زیاد هست ولی به طور کلی طراحی خوبی داره موفقیت این دستگاه بستگی به دوربین، باتری و… بستگی داره باتری xz3 ضعیف بود و دوربینش چیز خاصی نداشت

chalton

اگه به کسی بر نخوره شبیه نوت 8 هست.

Shiral

تقریبا همه چی تمامه خصوصا اگر خوشدست باشه که بعید میدونم

Saeed Mohammadipouya

غول بتمام عیار

BeFair

جالب می تونه باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)