حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۹ به دلیل مشکلات دوربین تا سال ۲۰۱۹ عرضه نمی شود

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | نوکیا

نوکیا ۹ یا نوکیا ۹ پیورویوو نام پرچمدار خاص نوکیا خواهد بود که دوربین پنج گانه تقریبا برای آن قطعی است. به نظر می رسد که همین دوربین هم پاشنه آشیل نوکیا ۹ شده است. امروز خبر می رسد که نوکیا ۹ به دلیل مشکلات دوربین تا سال ۲۰۱۹ عرضه نمی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ما می دانیم که احتمالا نوکیا ۹ (Nokia 9) با دوربین پنج گانه، اسنپدراگون ۸۴۵ و بدون جک ۳.۵ میلی متری صدا و ناچ ارایه می شود و این خیلی نزدیک به واقعیت است چون رندر آن از Onleaks منشتر شده و یکی از منابع قابل اعتماد به شمار می رود. تمام این ویژگی ها جذاب هستند به جز اسنپدراگون ۸۴۵ که اگر واقعا نوکیا ۹ به دلیل مشکلات دوربین تا سال ۲۰۱۹ عرضه نشود، دیگر در سال ۲۰۱۹ که حالا اکثر چینی ها با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ به دنبال فتح قله های 5G هستند، اصلا جذاب نخواهد بود.

ما در ترنجی خواندیم که شرکت HMD پس از ۲ سال ۷۰ میلیون موبایل نوکیا فروخته است و بیشتر این فروش به دلیل موبایل های میان رده و پایین رده بوده و بیش از ۸۰ درصد مشتریان این شرکت در سن ۳۵ سال و به بالاتر هستند. پس این شرکت باید به فکر تولید پرچمدارهای جذاب تر و دستگاه های جوان پسندتر باشد تا بازار را بهتر مدیریت کند.

نظر شما چیست؟ دوربین پنج گانه نوکیا می تواند یک خروجی جذاب به ما بدهد یا همچنان رتبه های پایین DxO را می گیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

میخواد اساسی کار کنه روی دوربین

علی شیخ زاده

خیلی دیگه طولش داد لامصب نزدیک یک ساله صحبت همچین موبایلی هست

HOSEIN

اگه میخواد سال2019عرضه بشه پس باید یه گوشی باشه که دوربینش از پرچم دارای جدید اپل و سامسونگ بهتر باشه
وگرنه حرفی برای گفتن نداره

HOSEIN

منظورم اینکه دوربینش یه نسل جلوتر از بقیه باشه اینطوری می‌تونه دوباره به اوج برگرده

siavash-t

پشتش مخصوص کسانیه که ترایپوفوبیا دارند! ولی جدی، از شوخی گذشته نوکیا دوربین نقطه قوتش بود. چی شده که تو بخش دوربین مشکل پیدا کرده؟

BLACK

اینکه عین سامسونگ چهارتا لنز بزاره که هرکدوم کار خودشو انجام بده که کاری نداره، مطمئناً این لنز ها الگوریتم های خاصی دارن و پردازش های خاصی رو تصویر انجام میشه که یکساله اچ ام دی داره روش کار میکنه.

siavash-t

دوست عزیز، اول اینکه حرف من ربطی به سامسونگ نداشت که حرفش رو کشیدی وسط. دوم اینکه من که نوکیا رو مسخره نکردم. گفتم از نقاط قوت نوکیا بوده همیشه. فقط یه شوخی با شکل چینش دوربین ها کردم‌. همین.

BLACK

داداش من اصلا نمی‌دونم شما طرفدار سامسونگ هستی یا نه که بخوام بکوبمش و اصلا با شوخی شما هم مشکلی نداشتم فقط خواستم بگم نوکیا قرار نیست مثل سامسونگ واسه هرکاری یه لنز مخصوص بزاره و مطمئنا دنبال یه چیز خاص بوده که فعلا ما ازش اطلاعی نداریم و واسه همونه که به مشکل خورده.

siavash-t

دوست عزیز، بکوبی هم برای من مهم نیست. من طرفدار کر و کور یه برند نیستم. نقاط ضعفش رو هم در کنار نقاط قوتش می بینم. حرفتون درسته. من هم خلاف این ادعا نکردم.

CAPCOM

دیرآمدن بهتر از بدآمدن است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)