حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ سریع آیفون با قدرت ۱۸ وات به صورت جداگانه توسط اپل به فروش می رسد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

داستان اپل و شارژر سریع هم را باید به قول سوگند اینطور توصیف کرد: “این قصه ناقص سر تکمیل ندارد” و واقعا سر تکمیل ندارد هر چند که امروز خبر می رسد شارژ سریع آیفون با قدرت ۱۸ وات به صورت جداگانه توسط اپل به فروش می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر گپ بزنیم.

شارژر سریع آیفون

شارژر سریع آیفون

متاسفم که باید بگویم این خبر به اندازه آن چیزی که در ظاهر به نظر می رسد خوشحال کننده نیست، به همین دلیل با آن مقدمه به سراغش رفتیم. این شارژر که می بینید همان شارژر ۱۸ واتی آیپد پرو است که حالا اپل منت بر سر خریداران آیفون گذاشته و آن را به صورت جداگانه هم می فروشد. یعنی شما برای سریع شارژ کردن آیفون های جدید خود نیاز نیست یک آیپد پرو بخرید تا شارژر ۱۸ واتی اصلی اپل را داشته باشید، بلکه حالا می توانید خود شارژر را جداگانه تهیه کنید! (به حق چیزهای ندیده و نشنیده) شما می توانید با این شارژر سریع ۱۸ واتی آیفون های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ را سریع تر شارژ کنید. این آیفون ها عبارت اند از:

آیفون ۸
آیفون ۸ پلاس
آیفون X
آیفون Xs
آیفون Xs مکس

در حقیقت شما ۲۹ دلار برای خریدن شارژر سریع ۱۸ واتی اپل می پردازید که در درجه اول صحبت ویژه ای در مقابل شارژر ۴۰ واتی هوآوی یا ۵۰ واتی اوپو ندارد و در درجه دوم حتی کابل USB C را هم همراه خود ندارد و دوباره باید برای آن هزینه کنید! خب بیایید خیلی بدبین نباشیم و نیمه پر لیوان که چه عرض کنم، ۱۰ دردصد پر لیوان را ببینیم، دیگر برای داشتن شارژر ۱۸ واتی اصلی اپل نیاز به خرید آیپد پرو نیست!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این قصه ناقص سر تکمیل دارد یا ندارد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Genesis

مجانی میداد عجیب بود
بازم اپل پول کم آورد یه روش جدید دزدی به ذهنش رسید

HM-Royal

شارژر 12 واتی آیپد با قیمت 19 دلار هم خوبه برای شارژ آیفونهای قدیمی هم مشکلی نداره
ولی وقتی با شارژر یک آمپری و اصلی ، گوشی رو شارژر میکنم باتری بهتر نگه میداره تا شارژ 2 امپری به بالا . با شارژر سریع هم ، باتری زودتر خالی میشه همچنین عمر مفید باتری کمتر میشه چون تکنولوژی فعلی باتریها هیچ تفاوتی با قبل نکرده فقط ولتاژ و آمپر را بالا میبرن تا سریعتر باتری شارژ بشه

siavash-t

نوشته ۲۹ دلار

علی شیخ زاده

مکیدن شیره مشتری با حداکثر توان???

Pouya

فردا میاد میگه ۱۰۰۰ دلار بدین جعبه ایفونو میگیرین اگر گوشیشم میخواید باید جداگانه با ۱۰۰۰ دلار دیگه بخرید?
(شوخی)

siavash-t

نمیشه چیزی گفت! برای سری شارژر یه پول بگیرند، برای کابل هم یه پول دیگه!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)