حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی نوا ۴ با دوربین سه گانه و سوراخ نمایشگر دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | شایعات، هواوی

رسما اعلام شد که هوآوی نوا ۴ در تاریخ ۲۶ آذرماه رونمایی خواه شد و علاوه بر شایعات ما می دانیم که در پوستر رسمی هوآوی به سوراخ نمایشگر نیز اشاره مستقیم شده بود. تا کنون هر شایعه ای وجود داشت درباره همین بخش بود و تنها یک رندر به قاب پشتی هوآوی نوا ۴ و دوربین سه گانه آن اشاره داشت که حالا به نظر می رسد تا حدودی صحیح بوده است. امشب هوآوی نوا ۴ با دوربین سه گانه و سوراخ نمایشگر دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

این تصاویر از هوآوی نوا ۴ (Nova 4) منتشر شده است که به ما دوربین سه گانه اصلی آن را نشان می دهد. همچنین روی قاب پشتی شاهد یک حسگر اثرانگشت هستیم که نشان می دهد هر چند هوآوی ترند سوراخ نمایشگر و دوربین سه گانه را به نوا ۴ اضافه خواهد کرد اما برای پایین نگاه داشتن قیمت قید حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را می زند. البته که در تجربه شخصی من از میت ۲۰ پرو همان تشخیص چهره ۳ را به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ترجیح دادم.

رنگ گرادیانت طور که امضا طراحی هوآوی به شمار می رود نیز اینجا دیده می شود. به صورت کلی موضوع ویژه دیگری را نمی توان از این شایعه دریافت و درباره دوربین سه گانه هوآوی نوا ۴ نیز اینجا اطلاعاتی وجود ندارد. البته که انتظار داریم تا دو هفته دیگر باقی مانده تا معرفی رسمی شایعات بیشتری درباره Nova 4 هوآوی بشنویم.

نظر شما چیست؟ هوآوی نوا ۴ به نظر دستگاه جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

“البته که در تجربه شخصی من از میت ۲۰ پرو همان تشخیص چهره ۳ را به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ترجیح دادم.”

سرعت اثرانگشت میت 20 خوب نیست آیا؟؟

نیما عرفانی

با سلام به دوستان ترنجی و خسته نباشید به آقا سینا
پستی در خصوص تست و بررسی میت 20 پرو در سایت قرار نمیدین ؟

علی شیخ زاده

برنامه هواوی برای سال بعدی افزایش عرضه ۲۵ درصدی نسبت به امساله و به نظرم با وجود همچین محصولات با کیفیت و خوش قیمتی به راحتی عملی میشه

baran

هواوی همیشه مشخصات و امکاناتی ک توی هر رنج قیمتی برای گوشیاش میزاره بهتر از برندای دیگس اما طراحیش معمولا کپی از سامسونگ و اپله و همیشه برام سواله ک چرا؟ :/
هواوی یه برند مستقل و پرفروشه و باید طراحی مخصوص و منحصربفرد خودشو داشته باشه نه کپی از برندای دیگه!
گوشی فیک نیست که شبیه برندای دیگه میزنه!

نیما عرفانی

هواوی زیر برندهای مختلفی داره که تحت عنوان برند جداگانه, گوشی های متنوعی رو به بازار ارائه میکنه . از جمله زیر برندهای آنر، نوا و مجیک . اینا در بیشتر مواقع گوشی هایی هستند که از نظر امکانات و مشخصات کابردی ترکیبی هستن از گوشی های سری پی و میت هواوی که پرچمدران اصلی هر سال برای هواوی به حساب میان و هرکدوم از این سری ها کابران مختلفی رو هدف گرفتن. مثلا سری نوا که مدل جدیدش(نوا 4) قراره 26 آذر معرفی بشه از طراحی با سوراخ نمایشگر بهره میبره و مشخصاتش برای قشر جوان مناسب تره چه از نظر ظاهری چه امکانات و با قیمت مناسب تری هم عرضه میشه. در خصوص بحث طراحی که گفتین کپیه، خب شما بگین یه برندی مثل هواوی که در طی 4-5 سال پیشرفت، شده دومین برند موبایل جهان ، گوشی هاشو چجوری باید طراحی کنه که خیل عظیمی از دوستان نگن از اینو اون کپی کرده؟؟؟ خواهشا دوستان بد برداشت نکنن ، من نیومدم که از هواوی طرفداری کنم فقط میخوام در رابطه با این موضوع توضیحاتی داده باشم. همونطوری که گفتم هواوی گوشی های متنوعی رو بر اساس نوع کاربری و مشخصات و قیمت در زیر برندهای خودش ارائه میده که هر کدوم ظاهر و طراحی خودشون رو دارن . اگه ناچ بذاره میگین از اپل کپی کرده ، اگه صفحه خمیده بذاره میگین از سامسونگ کپی زده ، اگه حاشیه رو حذف کنه و طراحی کشویی بذاره( آنر مجیک 2) میگین از اوپو فایند ایکس کپی زده و لولاش خراب میشه ، اگه بالا پایینش حاشیه داشته باشه میگین طراحیش قدیمیه و هنوز حاشیه داره(خطاب به سونی). اگه ناچ قطره ای بذاره میگین بازم ناچ داره و نتوسنته حذفش کنه! و اگه دوربین سلفی رو حذف کنه و دوتا صفحه نمایش بذاره یعنی یکی در قسمت جلو و یکی عقب میگین نوآوری نداشته اومده از ZTE nubia x کپی زده و کاربردی نیست مصرف باطری میره بالا!!! در حالی که مثلا اگه در آینده سامسونگ و اپل بیان دوربین اصلی سه گانه به کار ببرن هیچ وقت نمیاین بگین از هواوی کپی کردن چون اولین شرکتی که دوربین سه گانه زد هواوی بود( پی 20 پرو) و تنها دلیلتون هم اینه ( خطاب به فن های غیر منطقی سامسونگ و اپل ) که هواوی چون برند چینی هستش هرکاری هم که کنه قابل قبول نیست و دزد و بی کیفیته!
خب طبیعیه که از سال 2019 به بعد طراحی ها میره به سمت حذف دوربین سلفی و همچنین طراحی های منعطف ولی در حال حاظر هواوی در گوشی هایی که تا به الان عرضه کرده طراحی های متفاوتی رو به کاربرده که بتونه سلایق مختلف رو پوشش بده. قطع به یقین طراحی نوا 4 و آنر ویو 20 و سری پی 30 از سوراخ نمایشگر برای جایگیری دوربین سلفی استفاده میکنن همچون سامسونگ سری إس 10 و A8s .
موفق باشید

baran

اینکه صفحه نمایش کم حاشیه و ناچ ترند این روزها شده موافقم باهاتون، ولی هواوی کاملا کپی میزنه!
منظورم اینه حتی تا دو سه سال پیش که نسبت صفحه نمایش ۱۶:۹ بود و ناچ و غیره نبود هواوی باز هم طراحیاش کپی بود!
چطوری؟
اینکه مثلا حالت قرار گرفتن دوربیناش شبیه آیفون بود! من نمیخوام از هواوی بد بگم خودم هم آنر دارم ولی هم گوشی خودم هم سری های جدید آنر حالت قرار گرفتن دوربینشون شبیه آیفون ۸ به قبله (اینکه دوربین و فلاشش افقی کنار هم و گوشه ی بالا چپن)و من با دیدنشون یاد آیفون میفتم!
خودم زمانی که گوشیمو خریدم فقط امکاناتش برام مهم بود و نه ظاهر و الان هم از گوشیم راضیم و پشیمون نیستم اما قطعا گوشی بعدیم هواوی نیست

نیما عرفانی

شما دقت نکردین چی گفتم
اگه مشکلتون جایگیری دوربینه که باز باید بگم همشون مثل آیفون نیست، سری میت که همیشه طراحی خودشو داشته و دوربینش وسط قاب پشتیه.شما به عنوان طراح بگین جایگیری دوربین ۲ گانه و سه گانه به جز حالت هایی که تا الان قرار گرفته چجوری باید باشه که نشه کپی؟؟؟ اوایل دوربیناش سمت چپ قاب پشتی بود به صورت افقی ، بعد شد عمودی ، به جز سری میت که از اول دوربین وسط بود. البته لازم به ذکره که اپل از پارسال طراحی دوربین آیفون ۱۰ رو به صورت عمودی کرده یعنی اگه بخوام طبق منطق شما نظر بدم میشه گفت اپل جایگیری عمودی دوربینشو از بقیه برندها کپی کرده!!! ایراد بنی اسرائیلی نگیرین خواهشاً.
امیدوارم گوشی بعدی شما از هر برندی که هست کپی نباشه و راضی باشین.

siavash-t

دیگه رفتیم تو مد سوراخ گوشی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)