حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه سوراخ دوگانه نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس با بریدگی نمایشگر آیفون Xs مکس

هر چند هیچ چیز هنوز مشخص نیست و ما تقریبا قطعا می دانیم گلکسی اس ۱۰ پلاس با این اندازه بریدگی نمایشگر نیست اما حدودا می دانیم که باید چیزی شبیه به همین رندر باشد، حداقل تا به حال اینطور بوده است. بر اساس اطلاعاتی که تا به حال داریم در ادامه مقایسه سوراخ دوگانه نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس با بریدگی نمایشگر آیفون Xs مکس را خواهیم داشت، با ترنجی همراه باشید.

مقایسه سوراخ دوگانه نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس با بریدگی نمایشگر آیفون Xs مکس

مقایسه سوراخ دوگانه نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس با بریدگی نمایشگر آیفون Xs مکس

موضوعی که مشخص است حاشیه نمایشگر آیفون Xs مکس خاص طراحی شده و مثلا لبه های چپ و راست تفاوت زیادی با آیفون ۸ ندارد ولی حاشیه پایین بسیار کم و حاشیه بالا با بریدگی نمایشگر عریض ارایه شده است.

خیلی شرکت ها سعی کردند با شباهت به آن بیشتر بفروشند اما سامسونگ کمی متفاوت تر عمل خواهد کرد. حاشیه های سمت راست و چپ کمتر بوده و به دلیل دو لبه خمیده آن کمتر هم دیده می شود. حاشیه پایین و بالا متقارن است و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی ارایه می شود. حالا در گلکسی اس ۱۰ پلاس چون دوربین سلفی دوگانه است، سوراخ نمایشگر نیز دوگانه است و احتمالا به هم پیوسته و طرح بیضوی را ارایه می کند.

به صورت کلی و نه خیلی دقیق طراحی سوراخ دوگانه نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس در کنار بریدگی نمایشگر آیفون Xs مکس به صورت این عکس است. اگر اینطوری باشد، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

امیدوارم حاشیه هاش تقارن داشته باشن ولی در کل اینکه از اپل کپی نمیکنه و از خلاقیت خودش استفاده میکنه خیلی خوبه مخصوصا وقتی که بیشتر شرکتا(ن همه) از این ناچ کپی کردن از دید من کپی گاهی اوقات خوبه زمانی که یه فناوری جدید و یه قابلیت جدید باشه به نفع مصرف کننده هم میتونه باشه مثلا یه چیزی مثل اثر انگشت اگر کپی نمیشد خیلی بد بود ولی چیزی مثل طراحی که خلاقیت میخواد باید خود شرکت خلاقیت به خرج بده از خودش مایه بزاره اینکه هم نخواسته مثل ناچ در بیاد هم حاشیه ها رو تا جای ممکن از بین ببره خیلی خوبه ولی در کل امیدوارم تقارن داشته باشه کلا طراحی نامتقارن جالب در نمیاد حتی همون دوربینای نوت ۹ هم اگر هم اندازه و متقارن بودن بهتر میشد

ahmad

حاشیه های کناری اپل بخاطر محافظته در کل خیلی فرق ندارن ولی من مال اپل رو بیشتر می پسندم کاش یکم عمقش کم بود

siavash-t

به نظرم گزینه سامسونگ بهتره. مخصوصا اس ۱۰ عادی که انگار یه دوربین سلفی داره. فقط ایرادش اینه که این مورد هم مثل آیفون و بقیه یه تیکه از صفحه نمایش رو می گیره‌.

chalton

اگه سمت چپ باشه بهتره،در کل اگه دو سوراخ جداگانه بزاره قشنگ تر هست،مهم ترین مراسم امساله رونمایی اس 10.

علی شیخ زاده

به نظرم سامسونگ بیشتر سعی کرده اس ۱۰ متفاوت تر باشه اما به مشتری پسند بودن این تفاوت کمتر توجه کرده

Sadeghh

بعید میدونم حاشیه های کناری سامسونگ انقدر کم باشه
بر اساس رندر های منتشر شده

Mohammadsoly

طراحی نمایش آیفون بیشتر میپسندم چون معلوم شد که هیچ‌ چاره ای نداشته و در هر صورت قسمتی از نمایشگر باید جای دوربین و سنسور باشه سمت چپ هم تقارن نداره و جالب نیست همون وسط بود بهتر بود

کهکشان

اس ۱۰ جذابتره

هرچند برام خوشایند نیست که صفحه نمایش بخاطر دوربین ناقص بشه

Naranj

اولا که این رندر تکذیب شده و توی پست جدید به واقعیت نزدیکتر هست
فقط دوستانی که حاشیه پایین ایفون رو تو سر اس ده میزدند حالا نگاه کنید هم اندازه هستند شاید یک میل اس ده بیشتر باشه.کناره ها که به وضوح کمتر هست و در بالا هم حرکت اسپیکر بین فریم و حاشیه عالی کار کرده.ممنون سامسونگ انتظارات رو براورده کردی

baran

سلام ببخشید من یه سوال غیرمرتبط با پست دارم
من نمیخوام اینستاگرام رو همیشه رو‌ گوشیم داشته باشم و فقط آخر هفته ها یا هردوهفته یکبار اخر هفته نصب کنم (بخاطر وقت گیربودنش)
ولی جدیدا وقتی آن اینستال میکنم و میخوام دوباره نصب کنم نصب نمیشه بی هییچ دلیلی! نه گوشیم پره نه با ورژن اندرویدم ناسازگاره ولی نصب نمیشه و باید گوشیمو ریست فکتوری کنم تا نصب شه اما نمیتونم هرهفته گوشیمو ریست فکتوری کنم!
راه دیگه ای داره که درست شه؟ میشه راهنماییم کنید؟
مدل گوشیم honor 4c
ورژن اندروید 4.4.2
ببخشید طولانی شد

علی شیخ زاده

یعنی چی نصب نمیشه چ پیغامی میده؟

baran

Application not installed

HM-Royal

خب سامسونگ Face ID نداره پس او چند تا سنسور مربوطه را نداره اگه آیفون TouchID نداشت و این قسمت فقط اسپیکر و سنسور مجاورتی و روشنایی و دوربین سلفی بود ، این بخش کوچکتر میشد ولی هنوز تکنولوژی دیسپلی شفاف و مخفی کردن دوربین زیر دیسپلی بدون افت کیفیت در کارکرد دوربین ، عرضه نشده برای سنسورهای دیگه هم کاری نمیشه کرد اگه این سنسورها زیر دیسپلی هم باشند دیسپلی هنگام کار حالت سوراخ سوراخ پیدا میکنه مگه اینکه این سنسورها رو کلا” حذف کنن اسپیکر مکالمه هم میشه از نوع تماسی ساخت. اگه قراره اپل تمام این سنسورها + دوربین سلفی رو داشته باشه اسپیکر مکالمه هم حذف بشه باز هم اون چند تا سنسور یه قسمتی رو موقع کارکرد اشغال میکنند سوراخ کردن دیسپلی هم مشکل رو حل نمیکنه باز هم اون قسمت نقطه های سیاه وجود داره و صفحه صد درصد نمیشه طرح اسلاید هم طرح مزخرفیه استهلاکش بالاست استحکام گوشی هم پایین میاد با کوچکترین فشار تو جیب قسمت اسلایدش شل و ول میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)