حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل چقدر ارزان شده است؟ مقایسه قیمت چند دستگاه محبوب

نوشته

5 سال قبل | 22 دیدگاه | اخبار داخلی، برترین‌های ترنجی

سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم موبایل ارزان می شود و دیشب هم وزیر ارتباطات گفتند کاهش قیمت موبایل تا ۳۰٪ کار سختی نیست. اما اجازه بدهید واقعا ببینیم موبایل چقدر ارزان شده است؟ در ادامه با هم مقایسه قیمت چند دستگاه محبوب در بازار ایران را خواهیم داشت.

کاهش قیمت موبایل

کاهش قیمت موبایل

همانطور که در جدول بالا شاهد هستید، برای برخی از دستگاه ها شاهد افت قیمت قابل توجه هستیم. در توصیف کاهش قیمت موبایل باید گفت برای مثال قیمت آیفون Xs مکس ۵۱۲ گیگابایت حدود ۷ میلیون تومان کاهش را تجربه می کند و این در حالی است که گلکسی نوت ۹ تا ۳ میلیون تومان ارزان تر شده است. این افت قیمت ها در پایین رده ها کمتر به چشم می آید اما به هر حال قیمت کلی آن ها هم کمتر بوده است.

در ترنجی خواندیم که کاهش قیمت دلار ادامه دارد و ترخیص بارهای توقیف شده موبایل نیز در این ارزان شدن قیمت ها بی تاثیر نیست. هر چند آینده بازار اصلا قابل پیش بینی نیست اما این روزها شاهد افت قیمت قابل توجه موبایل ها هستیم و اگر تصمیم به خرید دارید شاید فرصت بدی نباشد که بازار را کمی بیشتر بررسی کنید.

نظر شما درباره این افت قیمت موبایل ها چیست؟ فکر می کنید ادامه دار باشد، ثابت بماند یا دوباره شاهد افزایش آن باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Omid nos

سلام گوشی تو رنج 3-3/5 می خواستم برای یه بنده خدایی خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید میانرده جدید یا پرچمدارای قدیمی چیزی اگه خاطرتون هست بگین

ali

انر8x

Dariushrd

Xperia xa2
دارمش بشدت راضیم

علی شیخ زاده

بنظرم فعلا صبر کن

a.baran

آقای عطایی نتیجه گیری آخرت جالب نبود.
موبایل 27 میلیونی اگه 10 میلیونم ارزون بشه واسه 90درصد افراد جامعه زیاد فرقی نمیکنه چون اصلا توانایی هزینه کردن تا این مقدار برای موبایل رو ندارن. مهم موبایل های زیر 5میلیون هستش که واقعا تغییر 400 هزار تومنی خیلی به چشم نمیاد. چرا باید واسه یه برند چینی با حداقل امکانات هزینه 4، 5 میلیونی پرداخت کرد.
البته اعتراض بنده به شما برای نوع نگاهتون به این موضوعه به عنوان رسانه است. ما انتظارمون اینه شما برای کاهش قیمت بتونید تاثیر گذار باشید نه با افت 400تومنی افراد رو تشویق به خرید کنید.
مرسی ترنجی

mTAAHAAm

من بشدت پرچم دار سال های قبل را نسبت به میان رده جدید توصیه می کنم.

Naranj

این کاهش بخاطر نبود مشتری هست اگر نه ارزونی کجا بود.اس۹ باید ۳ تومن باشه نه هشت میلیون!

siavash-t

داغون شدم از این همه ارزونی! گوشی ای که قیمتش تو یه سایت گرون فروش ۴ میلیون بود، الان شده ۸ میلیون و دویست! فوق العاده است!

Babak.kh

سلام،دوستان تا ۳ تومن چی پیشنهاد میدید؟

Milad7

Redmi Note 6 Pro- 64gb(4GB ram)
قیمت امروزش حدود 2800

Milad7

دوستان کاهش قیمت گوشی رابطه ی مستقیم با قیمت دلار و درهم داره.نمیخوام بحث رو باز کنم ولی فعلا دولت به صورت دستوردی و جو امنیتی قیمت ارز را تا حدودی کاهش داده و در نتیجه باعث کاهش نسبی قیمت گوشی هستیم.اما با توجه به تحلیل کارشناسان مستقل(غیر وابسته) با توجه به مسائل تحریم و کاهش فروش نفت و… به زودیقیمت دلار مجدد اوج خواهد گرفت و مجددا قیمت گوشی افزایش پیدا میکنه.اگر دنبال خرید موبایل جدید هستید ،به نظر من الان زمان مناسبی هست

علی شیخ زاده

بعید میدونم

xXx

چه ارزون!!
فردا میرم گوشیمو عوض میکنم.

CAPCOM

اگر ادامه داشته باشد قطعا خوب است اما بااین حالم تاثیری به حاله ما نداره

Babak.kh

بچه ها بودجه رو افزایش دادم،بنظرتون پوکو اف وان ارزش هزینه داره؟خودم قبلاً وان پلاس ۶ داشتم ولی فروختم

Milad7

F1 برتری خاصی نسبت به oneplus 6 که شما قبلا داشتی نداره.اگر از 6 و عملکردش راضی بودی F1 هم گزینه خوبیه ولی اگر با وانپلاس حال نمیکردی و راحت نبودی سراغ پوکوفون هم نرو.

Babak.kh

راضی بودم،برای دلایل مالی فروختم،برند های دیگه هم که قربونشون برم سر به فلک میکشه،کلا در حدود پنج تومن اینا فکر کنم بهترین گزینه همون پوکو باشه،بازم اگه پیشنهادی دارید خوشحال میشم بشنوم

ahmad

به احتمال قوی اخر ماه نوت ۹ میخرم به جمع بندی رسیدم نوت از همه بهتره

Pouya

به به پیشاپیش مبارکت?

ahmad

قربانت

Shiral

قیمت چهار برابر شد حالا از اون چهار برابر ده‌ بیست درصد کم شده که باز حداقل سه برابر شش ماه پیش هست خوشحالم!!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)