حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رسمی گلکسی A8s مشخص شد: ۱۹ آذر و زودتر از هوآوی نوا ۴

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | سامسونگ

بیش از یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم که گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) با “سوراخ نمایشگر” به عنوان اولین موبایل تمام صفحه سامسونگ معرفی می شود. شایعات یکی پس از دیگری آمدند و حالا تاریخ معرفی رسمی گلکسی A8s مشخص شده است و ۱۹ آذر است. این تاریخ زودتر از تاریخ معرفی هوآوی نوا ۴ است که امروز مشخص شد و ۲۶ آذر است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تاریخ معرفی گلکسی A8s

تاریخ معرفی گلکسی A8s

در این پوستر مشخصا سوراخ نمایشگر گلکسی A8s پیداست. ما قبلا در ترنجی خواندیم قطر سوراخ نمایشگر Infinity O گلکسی A8s برابر ۶.۷ میلی متر است و این نمایشگر ساخت شرکت چینی BOE خواهد بود.

درباره مشخصات سخت افزاری گلکسی A8s می دانیم که اسنپدراگون ۷۱۰ با ۶ گیگابایت حافظه رم ارایه خواهد شد. در مقابل هوآوی نوا ۴ احتمالا با چیپست پرچمدار کایرین ۹۸۰ ارایه شود و این می تواند برگ برنده موبایل دارای سوراخ نمایشگر هوآوی که یک هفته دیرتر از گلکسی A8s معرفی می شود.

دوربین سه گانه گلکسی A8s رزلوشن های ۲۴+۱۰+۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که دقیقا چه مکانیسمی در این دومین دوربین سه گانه سامسونگ به کار بسته خواهد شد.

اولین دوربین سه گانه سامسونگ در گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ (Galaxy A7 2018) ارایه شد که رزلوشن های ۵+۸+۲۴ مگاپیکسلی داشت و به ترتیب این رزلوشن ها برای دوربین عمق سنج، فوق عریض و اصلی بود. انتظار می رود دوربین سه گانه گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s)نیز همین مکانیسم را داشته باشد.

باتری گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) برابر ۱۰۰ میلی آمپر بیشتر از گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ و برابر ۳۴۰۰ میلی آمپر خواهد بود. برای نمایشگر ۶.۴ گلکسی ای ۸ اس که ما می دانیم از نوع Infinity O با پنل LCD و ساخت شرکت BOE است، رزلوشن FHD+ در نظر گرفته شده که به صورت کلی این حجم باتری اعتماد به نفس خوبی به ما نمی دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کدام یک از این دو دستگاه بهتر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

من جای سامسونگ بودم؛
هیچ‌وقت پسوند s نمی‌ذاشتم کاملا مشخصه که به خاطر اپل اینکارو کرده.
نباید اینکارو می‌کرد

chalton

تو جای سوپری محلتونم نمیتونی باشی چه برسه سامسونگ.

Amin

دیوونه من خودم فن سامسونگم.

خب اون پسوند s دقیقا برای چی هستش؟
فکر می‌کنی من خوشحالم از اینکه اینکارو کرده؟

کهکشان

روش نوشته کهکشان واقعی

اینو تیکه انداخته به نوا ۴ که اومده کپی کاری حتی از کهکشان سامسونگ کرده

ahmad

نمیشه گفت کپی کردن شاید هواوی حتی زودتر شروع کرده فقط چند روز تاریخش فرق داره و یه شبه هواوی این کارو نکرده چه بسا ماهها پیش به فکر بودن

کهکشان

داداش گل گلکسی ( کهکشان ) سالهاست پسوند محصولات سامیه ! بعدشم این طرح صفحه نمایشو سامسونگ معرفی کرد !

MohammadFarhaadi

آقای عطایی ببخشید که اینجا میگم ولی میشه یه سری خبرا رو با یه ترفندی یه خورده ملایمتر یا چه میدونم کمتر کشنده کار کنید تا با مشکل ف ی ل ت ر شدن ترنجی مواجه نشیم؟زمانیکه سایت فیلتر بود خیلی برا خوندن خبرا اذیت میشدیم.البته منظورم این نیست که بیخیال انتقادات کاملا صحیحتون بشید ولی لطفا یه طوری که حضرات سایت رو نفرستن تو پیوندها!ممنون.

MohammadFarhaadi

ممنون

chalton

بسیار عالی ????
هواوی غده سرطانی در دنیای تکنولوژی

کهکشان

خخخخخخ اینو خوب اومدی

Naranj

فقط پنلش ضعیف هست، که البته برای بازار چین از سرشون هم زیاد هست

علی شیخ زاده

میانرده خیلی خوبی میشه ولی نوا ۴ بیشتر شبه پرچمداره و قابل مقایسه نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)