حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارتقا هر ساله آیفون با کلاهبرداری از بیمه

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

داستان کلاهبرداری از بیمه داستانیست که برای خیلی از پرداخت کنندگان حق بیمه جذاب است. به هرحال اگر خیلی وقت خالی داشته باشید و بنشینید هزینه های پرداخت شده به بیمه را حساب کنید و ببینید که هیچ استفاده از خدمات آنها نکرده‌اید (البته خدا رو شکر) شاید شیطان زیر پوست تان برود و بخواهید که کمی حال این بیمه‌گذاران را بگیرید. این داستان یک مرد اندونزیایی است که ارتقا هر ساله آیفون با کلاهبرداری از بیمه را به سرانجام رسانده اما سرانجام راه کج، آب خنک است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آیفون ۸ و‌ آیفون ۸ پلاس

آیفون ۸ و‌ آیفون ۸ پلاس

داستان از این قرار است که یک بازاریاب اندونزیایی در سال ۲۰۱۳ تاکنون آیفون های خود را بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای و با کلاهبرداری از بیمه ارتقا داده است. متاسفانه خوشبختانه اما آخرین بار که او سعی داشته تا بیمه را فریب دهد، دستگیر می شود.

داستان از این قرار است که او هر بار گزارش سرقت آیفون های بیمه شده خود را به بیمه می داده است و از سوی دیگر موبایل را در وب سایت های آنلاین به فروش می رسانده است. حال اینکه چطور بیمه متوجه عدم سرقت موبایل نمی‌شده و موبایلی که گزارش سرقت و آن ارائه شده را توانست بفروشد مشخص نیست.

در نهایت در آخرین گزارش، این فرد مدعی شده است دو سارق با یک موتورسیکلت اپل آیفون Xs مکس، آیپد پرو، مک‌بوک پرو و چندین وسیله ارزشمند دیگر را به سرقت بردند. ارزش اجناس سرقت شده نزدیک به ۲۶۱۸ دلار تخمین زده شده است. اینجاست که پلیس با بررسی سوابق این فرد متوجه اوضاع می شود و تو را دستگیر می کند! احتمالا او دوستی را در بیمه داشته است.

به هر حال ما می دانیم که شما قانون را دور نمی زنید اما اگر هوس چنین کاری کردید باید بدانید که آیفون در ایران چنین خدماتی ندارد! نظر شما درباره این روایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

یفون Xs مکس، آیپد پرو، مک‌بوک پرو و چندین وسیله ارزشمند دیگر،
توروخدا یکم کوتاه میومدی بنظرم حقش بوده که الان آب خنک بخوره چون درآخر حریص شده شاید اگر فقط به آیفون xs کفایت میکرد پلیس پیگیری نمیکرد

pedram_01

هعی یاد حرف یکی افتادم که ازم خواهش میکرد با ماشین بهش بزنم تا بره از بیمه پول بگیره یعنی انقدر وضع مردم ما بد شده که حاضرن برن زیر ماشین دست و پاشون بشکنه یا بد تر تا یه پولی بگیرن. من قبول نکردم ولی دلم خیلی سوخت و ناراحت شدم . خیلی وضعیت اقتصادی بد شده . مثلا خودم همش پرچمدار میخردیدم و از امسال دیگ واقعا نمیتونم بخرم دلم ایفون ایکس اس میخواد ولی نمیتونم بهش برسم و همینطور تمام گوشی های پرچمداری که قرار هست در اینده بیان . در صورتی که هر سال جدید ترین گوشی هارو بدون مشکل میخریدم .

siavash-t

بدتر از این هم هست. مثل اون یا اونایی که مرگ پدر یا مادرشون رو مخفی می کنند تا هنوز از بیمه پول بگیرند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)