حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار هندزفری کاملا بی سیم هوآوی FreeBuds در فروشگاه نرم افزاری این شرکت دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

صحبت هندزفری کاملا بی سیم فری بادز ۲ (FreeBuds 2) هوآوی قبلا در ترنجی شده بود، در حقیقت در ترنجی خواندیم که هندزفری Huawei FreeBuds 2 Pro با قرار گرفتن روی Mate 20 پرو به صورت بی سیم شارژ می شود. مشخص نیست که دقیقا چرا این هندزفری کاملا بی سیم هوآوی همراه با خانواده میت ۲۰ پرو معرفی نشد اما حالا با دیده شدن نرم افزار هندزفری کاملا بی سیم هوآوی FreeBuds در فروشگاه نرم افزاری این شرکت، به نظر می رسد که عرضه آن نزدیک است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یک ماه پیش بود که هندزفری کاملا بی سیم آنر Flypods با قیمت ۱۱۵ دلا عرضه خواهد شد و در ادامه سریال محصولات مشابه هوآوی و‌ آنر حالا در جدیدترین اپیزود شاهد تبدیل شدن Flypods به Freebuds هستیم.

انتظار داریم که مشخصات سخت افزاری هندزفری کاملا بی سیم Freebuds همانند طراحی آن با Flypods آنرا یکسان باشد. البته از نظر قیمت باید چند دلاری قیمت بالاتر را انتظار بکشیم. اگر به یاد داشته باشید هندزفری کاملا بی سیم آنر Flypods با بلوتوث ۵.۰ به موبایل شما متصل خواهد شد و گواهی IP54 دارد که خیال شما را از مقاومت در برابر تعرق در حال ورزش راحت می کند. با این هندزفری می توانید به تماس ها پاسخ بدهید، کنترل پخش موزیک را داشته باشید و دستیار هوشمند YoYo آنر را فعال کنید. باتری ۴۲۰ میلی آمپری حداقل تا ۳ ساعت دوام خواهند آورد و تا ۲۰ ساعت با شما خواهند بود که به نظر ما خیلی کم به نظر می رسد! شما می توانید کیس هندزفری کاملا بی سیم آنر Flypods را با پورت Type C یا به صورت بی سیم شارژ کنید که این انتخاب خوبی است! همین ها راه می توان برای Freebuds 2 هوآوی در نظر داشت.

نرم افزار Freebuds 2

نرم افزار Freebuds 2

البته توجه دارید که شایعه بسیار هدفمندی است، چون با این شایعه که به نظر من حداقل به صورت برنامه ریزی شده منتشر شده است (مانند خیلی از شایعات دیگر که آنها هم به صورت برنامه ریزی شده منتشر می شوند) اشاره غیر مستقیم به فروشگاه نرم افزاری هوآوی یعنی Huawei App Gallery نیز شده است.

نظر شما درباره هندزفری های کاملاً بی سیم چیست؟ فکر می کنید این هندزفری کاملاً بی سیم هوآوی جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

هواوی دزد طرفدارش هم دزد.

siavash-t

الان این از لحاظ طراحی چه تفاوتی با ایرپاد داره؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)