حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ هوآوی پی ۲۰ پرو رسما در چین عرضه شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، هواوی

هر چند قرار بود که آپدیت اندروید ۹ هوآوی پی ۲۰ تاریخ ۱۹ آبان رسما ارایه شود اما حالا با نزدیک سه هفته تاخیر این وعده محقق شده است. امشب خبر می رسد که آپدیت اندروید ۹ هوآوی پی ۲۰ پرو رسما در چین عرضه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با آپدیت اندروید ۹ هوآوی پی ۲۰ پرو شاهد ارایه رابط کاربری جدید این شرکت یعنی EMUI 9.0 هم خواهیم بود که روی خانواده هوآوی میت ۲۰ شاهد آن بودیم. به نظر می رسد که هوآوی و آنر از شرکت های پیشرو در ارایه آپدیت اندروید در این روزهای اکوسیستم اندروید هستند. این شرکت ها محصولات جدید نیمه دوم سال ۲۰۱۸ خود را با جدیدترین نسخه سیستم عامل عرضه کرده اند پس آنها نیازی به آپدیت ندارند.

باید توجه داشته باشید که  در حال حاضر آپدیت اندروید ۹ هوآوی پی ۲۰ پرو فقط در چین عرضه شد و کاربران بازار جهانی باید منتظر ارایه آپدیت بمانند. البته این یک امر طبیعی در دنیای اندروید است.

جالب است بدانید هوآوی علاوه بر پیشرفت های اندروید ۹، ویژگی های مخصوص خود را نیز به EMUI 9.0 اضافه کرده که از جمله آن ها مثلا می توان به بازگشت به منو قبلی با سوایپ از طرفین نمایشگر اشاره کرد و این برای دست چپ ها هم خیلی راحت تر از راهکار کلی اندروید است. البته نیمه خالی لیوان این است که شما نمی توانید لانچر ثالث روی EMUI 9 نصب کنید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سرعت ارایه آپدیت هوآوی با توجه به اختصاصی بودن رابط کاربری خوب است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

خوب است اما رابط کاربریه گوشیهای هواوی آنقدر از اندروید واقعی دوراست که درحقیقت Emui آپدیت میشود

علی شیخ زاده

اون موقع من هواوی داشتم اپدیت دهیش افتضاح بود همیشه باید دنبال دانگرید و اپگرید میرفتم تا بالاخره یه رام بدون باگ پیدا کنم اما الان عالی شده

Soheil Rezayi

رابط کاربریش به شدت ضعیفه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)