حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 9 هوآوی آنر ویوو 10 (Honor View 10) ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، هواوی

دیروز در ترنجی خواندیم که آپدیت اندروید 9 هوآوی میت 10 پرو به صورت محدود در اروپا عرضه شد و حالا نوبت به یکی دیگر از دستگاه های پرفروش هوآوی در این بازار است. امروز خبر می رسد که آپدیت اندروید 9 هوآوی آنر ویوو 10 (Honor View 10) ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید 9 به شماره ساخت 9.0.0.108 برای مدل BKL-L09 از هوآوی آنر ویوو 10 به صورت OTA عرضه شده و این به آن معناست که مدل های دیگر باید منتظر ارایه آپدیت بمانند. خبر خوب این است که رابط کاربری EMUI 9.0 همراه با این آپدیت عرضه خواهد شد و ویژگی های GPU Turbo 2.0، راه اندازی سریع تر برنامه ها، ذخیره رمز عبور (password vault)، دستیار سفر (travel assistant) و چند قابلیت تندرستی دیجیتال که به شما کمک می کند تا زمان استفاده از موبایل خود را کاهش دهید، نیز به دستگاه شما اضافه خواهد شد.

البته آنر ویوو 10 در ایران فروش ویژه و رسمی ای نداشت و شاید این خبر برای کاربر ایرانی از این جهت خیلی مورد اهمیت نباشد اما می بینیم که موبایل های هوآوی و آنر به دریافت آپدیت اندروید 9 خیلی نزدیک هستند و احتمالا دیگر دستگاه های آن نیز به زودی این آپدیت را دریافت کنند! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

آفرین هوآوی، آفرین! خیلی حرفه، امیدوارم آپدیت کامل باشه

Mortazavi

دموش گرم زود دادن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)