حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A8s احتمالا بدون جک ۳.۵ میلی متری صدا عرضه شود

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

درباره گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) شایعات زیادی شنیده ایم اما امروز موضوع جدیدی مورد اشاره قرار می گیرد و آن این است که گلکسی A8s احتمالا بدون جک ۳.۵ میلی متری صدا عرضه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی A8s اولین موبایل بدون جک ۳.۵ میلی متری سامسونگ نیست چون گلکسی W2019 هم بدون این ویژگی ارایه شد اما سری گلکسی W فقط در بازار چین عرضه می شود و گلکسی A8s احتمالا یک ارایه جهانی باشد. البته که از نام گذاری آن بر می آید ارایه اصلی این هم در چین باشد اما هنوز چیزی رسمی نیست.

به عقیده یکی از منابع نزدیک به سامسونگ این شرکت کره‌ای در گلکسی A8s تصمیم به حذف جک ۳.۵ میلی متری صدا می گیرد. هر چند ما یک ماه پیش در ترنجی دیدیم که گلکسی اس ۱۰ با جک ۳.۵ میلی متری هدفون عرضه خواهد شد اما به نظر می رسد سامسونگ کم کم در حال آماده کردن ذهن مخاطب برای این است که شاید گلکسی نوت 10 بدون جک 3.5 میلی متری صدا عرضه شود.

برای مشخصات سخت افزاری گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) گفته می شود که دوربین سه گانه گلکسی A8s رزلوشن های ۲۴+۱۰+۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که دقیقا چه مکانیسمی در این دومین دوربین سه گانه سامسونگ به کار بسته خواهد شد.

باتری گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) برابر ۱۰۰ میلی آمپر بیشتر از گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ و برابر ۳۴۰۰ میلی آمپر خواهد بود. برای نمایشگر ۶.۴ گلکسی ای ۸ اس که ما می دانیم از نوع Infinity O با پنل LCD و ساخت شرکت BOE است، رزلوشن FHD+ در نظر گرفته شده که به صورت کلی این حجم باتری اعتماد به نفس خوبی به ما نمی دهد.

حدود دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم اولین موبایل سامسونگ با چیپست اسنپدراگون 710 اوایل سال 2019 عرضه می شود. حالا مشخص می شود که این دستگاه همین گلکسی A8s خودمان است! حافظه رم ۶ گیگابایتی در کنار چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ می تواند با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی تکمیل شود. البته شاید انتخاب ۶+۱۲۸ برای نسخه پایه نباشد.

نظر شما چیست؟ نبود جک ۳.۵ میلی متری صدا در گلکسی A8s چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Genesis

ای خداا
دست از سر جک بردارید دیگه
واقعا چرا میخوان حذفش کنن؟
کل دنیا داره با همین صدا رو انتقال میدن
واقعا دیگه برای ظاهر دارن یک سری چیزا رو الکی فدا میکنن

Soheil Rezayi

خاک تو سرش اگه این کار رو بکنه
اون اپل یه غلطی کرد همه باید بکنن ؟؟؟؟؟؟

Pouya

منم از خدامه ور نداره ولی بالاخره یه روزی همه برمیدارن

CAPCOM

توروخدا کسی نیست بهشون بگه این جک واقعا کاربردیست چراحذفش میکنن بنظره من واقعا کار اشتباهیه
OooooPs

CAPCOM

#کوالکام نسل بعدی پردازنده‌ی پرچم‌دار موبایلش را از ۱۳ تا ۱۵آذر معرفی خواهد کرد؛ پیش از این وقتی پردازنده‌ای با نام sm8150 در بنچ‌مارک‌ها رؤیت شد، همه تصور می‌کردند نام آن اسنپدراگون 8150 خواهد بود اما طبق گزارش جدید PCMag، نام sm8150 صرفاً اسم داخلی این چیپ است و این پردازنده با اسم متفاوتی عرضه خواهد بود.

siavash-t

به خدا شرکت ها رو درک نمی کنم. خب اونهایی که حذفش کردند، از فضای خالی اش چه استفاده ای کردند؟ اگه کیفیتش پایینه، چرا هنوز شرکتهای صوتی محصولات با این پورت تولید می کنند؟

علی شیخ زاده

کار اپل برای کسب سود بیشتر بود با بهانه های من دراوردی.
اما کار اندرویدی ها قابل درک نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)