حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جدید مترجم گوگل (Google Translate) ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اختصاصی ترنجی، گوگل

پس از طراحی جدید سرویس ای میل گوگل یا همان جی میل بر مبنای زبان طراحی متریال ۲ (Material Design 2.0) گوگل، نرم افزار و سرویس های دیگری چون گوگل کروم، Keep، گوگل آنالیتیک و سرچ کنسول هم این طراحی را دریافت کردند. امروز اما طراحی جدید مترجم گوگل (Google Translate) ارایه شده است که در ادامه با هم آن را خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

محض یادآوری اگر هنوز طراحی جدید گوگل کروم هنوز برای شما فعال نشده است می توانید آموزش فعال کردن طراحی جدید کروم روی دسکتاپ و iOS را از ترنجی بخوانید. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، طراحی جدید مترجم گوگل (Google Translate) کاملا مطابق بر زبان طراحی متریال ۲ (Material Design 2.0) گوگل ظاهر شده و از آن ظاهر تکراری همیشگی بیرون آمده است.

در طراحی جدید تمرکز بیشتری بر توانایی ترجمه اسناد توسط گوگل ترنسلیت شده و با دکمه آبی بزرگی روی کادر ورودی اصلی نشان داده می شود. به صورت کلی باید گفت طراحی جدید گوگل بیشتر متمرکز بر بهینه سازی برای دستگاه های لمسی است و همه گزینه ها بزرگتر، خواناتر و با فاصله مناسب از هم قرار گرفته اند.

شما از کدام سرویس های گوگل استفاده می کنید؟ طراحی جدید ر مبنای زبان طراحی متریال ۲ (Material Design 2.0) گوگل در کدام یک از آن ها برای شما فعال شده است؟ طراحی جدید گوگل را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

گوگل همین سرویساش خوبه

siavash-t

ای کاش بیشتر از طراحی روی محتواش کار کنه. مخصوصا در مورد بعضی ترجمه ها که یا نمی تونه ترجمه کنه، یا اشتباه ترجمه می کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)