حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دسترسی کاربران ایرانی به کیف پول بیت کوین از سوی امریکا محدود شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | رمزارز

در ترنجی خواندیم که دو هکر ایرانی متهم حمله اخیر به زیرساخت های مهم امریکا شدند. از تبعات آن می توان به این موضوع اشاره کرد که دسترسی کاربران ایرانی به کیف پول بیت کوین از سوی امریکا محدود شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

به دنبال تحریم علی خورشیدزاده و محمد قربانیان دو تن از فعالان ایرانی در حوزه بیت کوین از سوی دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا موسوم به اوفک، اکنون با وجود ۴۸ ساعت از این ماجرا همچنان دسترسی کاربران ایرانی دارای پول الکترونیکی بیت کوین در کانال های تلگرامی در سراسر ایران مسدود شده است.

در همین حال منابع ایرانی در گفتگو با کوین دسک اعلام کردند که بعضی از آنها دیگر قادر به دسترسی به پلت فرم سوآپ بیت کوین ShapeShift نیستند و حتی با استفاده از «وی پی ان» هم این کار میسر نیست.

ظاهرا تحریم های آمریکا آن دسته از ایرانیانی که قصد استفاده قانونی از ارزهای رمزنگار را هم دارند، تحت تاثیر قرار داده است. همچنین بعضی از کیف های الکترونیکی محبوب در میان ایرانیان از قبیل الکتروم، اتومیک، اکسدوس، سامورایی والت و واسبی والت برای انجام تراکنش با مشکلاتی روبرو شده اند.

بر همین اساس، «استیو میدلبروک» دادستان آمریکا توئیت کرد که هر شخصی که بیت کوین از این افراد تحریم شده دریافت کرده باید بیت کوین ها را نگهدارد و فدرال را نسبت به آن مطلع کند.

شما کیف پول الکترونیکی بیت کوین دارید؟ کیف پول شما با مشکل مواجه شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Master

پرثروتمندترین کشور جهان رو به چه روزی کشاندند…
ولی این یکی جوک زیبایی بود!!!

CAPCOM

الهی یاز پرودگارا که جای شکرش باقیه ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)