حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکرین شات گلکسی A8s منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما می دانیم که گلکسی A8s با سوراخ نمایشگر ارایه خواهد شد و موضوع جدیدی نیست اما امشب اسکرین شات گلکسی A8s منتشر شده که دید جالبی درباره تاثیر سوراخ نمایشگر Infinity O این دستگاه در رابط کاربری به ما می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اسکرین شات گلکسی A8s

اسکرین شات گلکسی A8s

موضوعی که در این اسکرین شات گلکسی A8s اهمیت دارد، در نوار وضعیت است. همانطور که می بینید، گوشه سمت چپ و بالای نمایشگر خالی از اطلاعات است. همچنین نوار وضعیت کاملا به لبه بالا نچسبیده است. دلیل این است که احتمالا برای تقارن بیشتر، خط تراز اطلاعات نمایش داده شده روی نوار وضعیت با مرکز سوراخ نمایشگر که دربردارنده دوربین سلفی است، در یک امتداد قرار دارند.

با توجه به این اسکرین شات از گلکسی A8s می بینیم که رندر مربوط به آن به شکلی که در تصویر اصلی مطلب شاهد هستید، به روز می شود. امروز در ترنجی خواندیم که گلکسی A8s احتمالا بدون جک ۳.۵ میلی متری صدا عرضه شود.  همچنین مشخصات گلکسی A8s لو رفت و اسنپدراگون ۷۱۰ با ۶ گیگابایت حافظه رم جز آن بود‌.

باتری گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) برابر ۱۰۰ میلی آمپر بیشتر از گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ و برابر ۳۴۰۰ میلی آمپر خواهد بود. برای نمایشگر ۶.۴ گلکسی ای ۸ اس که ما می دانیم از نوع Infinity O با پنل LCD و ساخت شرکت BOE است، رزلوشن FHD+ در نظر گرفته شده که به صورت کلی این حجم باتری اعتماد به نفس خوبی به ما نمی دهد.

نظر شما درباره گلکسی A8s چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

جالبه، اگر واقعا همین رندر باشه سامسونگ به فرمول حذف حاشیه پایین و بالا دست پیدا کرده ❤

Amir7090

پایین که هستش؟؟؟!!!

Peiman

خیلیییی از ناچ بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)