حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ویوو نکس ۲ (Vivo Nex 2) را ببینید

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، ویوو

دو روز پیش بود که ویوو نکس ۲ (Vivo Nex 2) با نمایشگر دوم و دوربین سه گانه روی قاب پشتی لو رفت و طراحی متفاوت جالبی را ارایه می کرد. امروز بر اساس همان شایعه رندر ویوو نکس ۲ (Vivo Nex 2) منتشر شده که در ادامه با هم آن را خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

یکی از شرکت هایی که علاقه ویژه ای به دو نمایشگر دارد، ZTE است. ابتدا موبایل تاشو با دو نمایشگر ZTE Axon M و سپس ZTE Nubia X که دستگاه جالبی هم بود. حالا امروز به نظر می رسد که ویوو از راه حل دوربین سلفی پاپ آپ طور خود دست کشیده و ویوو نکس ۲ (Vivo Nex 2) را با نمایشگر دوم و دوربین سه گانه روی قاب پشتی شاید ارایه کند.

همانطور که می بینید روی قاب پشتی ویوو نیکس ۲ (Vivo NEX 2) شاهد یک نمایشگر دوم و دوربین سه گانه با طراحی عجیب هستیم، چیزی شبیه به همان نوبیا ایکس که از ZTE دیده بودیم. حقیقتا اینکه آیا این ترند موبایل با دو نمایشگر چقدر بخواهد جدی گرفته شود از نظر من خیلی کم است اما ارایه دوم از یک شرکت متفاوت خود نشان می دهد که آن ها به پتانسیل چنین طراحی فکر می کنند.

انتظار می رود که نمایشگر اصلی ویوو نکس ۲ برابر ۶.۶ اینچ با رزلوشن FHD+ باشد و نمایشگر دوم هنوز ابعاد دقیقی ندارد اما احتمالا نسبت تصویر ۱۶:۹ برای این نمایشگر به دلیل حاشیه های تصویر بالا و پایین قابل حدس باشد. درباره مشخصات سخت افزاری نیز اسنپدراگون ۸۴۵ انتخاب دور از ذهنی نیست اما اگر Vivo Nex 2 بخواهد سال ۲۰۱۹ عرضه شود، این مشخصات خیلی خوب نیستند.

همچنین بالای نمایشگر با طراحی عجیبی شاهد حضور دوربین سه گانه  فلاش LED هستیم. احتمالا دوربین سوم در این طراحی از نوع دوربین های تشخیص چهره سه بعدی (ToF) باشد. دو دوربین وسطی ویوو نکس ۲ (Vivo NEX 2) در یک نیم داره با هم قرار دارند.

نظر شما درباره ویوو نکس ۲ چیست؟ فکر می کنید با همین طراحی ارایه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

این دو نمایشگری ام شده یک متد برای گوشیهای چینی البته ایده جالبیه قول میدم بیاد ایران فروش کنه چون اکثریت مردم بفکر کمیت ها هستند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)