حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی از یو ۱۱ لایف آغاز شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، اچ‌تی‌سی

سه ماه پیش بود که لیست آپدیت اندروید 9 (اندروید پای) برای اچ تی سی منتشر شد. از آن زمان تاکنون خبر جدیدی درباره دریافت آپدیت اندروید ۹ برای موبایل های این شرکت تایوانی منتشر نشده است. امشب اما خبری عجیب می رسد و آن این است که آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی از یو ۱۱ لایف آغاز شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

حتماً شما هم می گویید در جایی که موبایل های ۲۰۱۸ اچ تی سی مانند اچ تی سی یو ۱۲ پلاس  و یو ۱۲ لایف یا حتی پرچمدار سال گذشته به این شرکت مانند اچ تی سی یو ۱۱ یا یو ۱۱ پلاس وجود دارند چرا اولین آپدیت اندروید این شرکت به اچ تی سی یو ۱۱ لایف برسد؟ پرسش ما هم همین است اما توضیح قانع کننده ای به جز اینکه یو ۱۱ لایف در پروژه اندروید وان حضور دارد، وجود ندارد و همین خود کافی است.

آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۱ لایف

آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۱ لایف

همینطور که می بینید، آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۱ لایف با حجم ۷۲۰ مگابایت می تواند لقب کم حجم ترین آپدیت اندروید ۹ و حتی کم حجم ترین آپدیت اساسی چند سال اخیر را برای خود داشته باشد. عجیب است که این آپدیت با دو امنیتی اکتبر یعنی ماه گذشته میلادی همراه است.

هنوز اطلاعی درباره آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۲ پلاس یعنی جدیدترین پرچمدار این شرکت وجود ندارد. نظر شما درباره سرعت عمل اچ تی سی در ارایه آپدیت اندروید ۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

واقعا زوره!خو پس بقیه؟؟!خیلی دلم میخواد اندروید ٩ رو هرچی زودتر امتحان کنم .چک کردم واسه یو11 نیومده بود

CAPCOM

بنظره برای یو الترا هم میاد

BeFair

بالاخره اندروید وان هست و طبیعیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)