حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار دوربین سامسونگ در رابط کاربری One UI آپدیت اندروید ۹ برای فیلم برداری تغییر کرده است

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ با رابط کاربری جدید One UI ارایه خواهد شد. ما در ترنجی با هم نگاهی نزدیک به رابط کاربری One UI سامسونگ داشتیم و حالا خبر می رسد که نرم افزار دوربین سامسونگ در رابط کاربری One UI آپدیت اندروید ۹ برای فیلم برداری تغییر کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نرم افزار دوربین سامسونگ اندروید ۹

نرم افزار دوربین سامسونگ اندروید ۹

نمی دانم چقدر با رابط کاربری سامسونگ تجربه دارید اما اگر بخواهید فیلمبرداری کنید کافی است که روی دکمه فیلمبرداری تعبیه شده در صفحه اول نرم افزار دوربین تپ کنید. در برخی تولیدکننده ها مانند اپل این روال متفاوت بوده ای و باید برای آغاز فیلمبرداری به حالت فیلم‌برداری انتقال پیدا کنید و سپس در آن صفحه روی دکمه ضبط ویدئو تپ کنید.

سامسونگ حالا اما روشی مانند اپل در نظر گرفته و اگر بخواهید فیلم برداری کنید باید با سوایپ به راست ابتدا وارد حالت فیلمبرداری شوید و سپس دکمه ضبط فیلمبرداری را تپ کنید. هرچند این یک تغییر بزرگ یا حیاتی نیست اما اگر کاربر سامسونگ باشید در نگاه اول این موضوع برای شما قابل ذکر خواهد بود. در حقیقت به نظر می‌رسد که سامسونگ برای یکپارچه تر کردن رابط کاربری دوربین خود که حالا بیش از پیش شبیه به رابط کاربری دوربین اپل برای جابجا شدن بین حالت های مختلف دوربین است، انجام داده باشد.

نظر شما درباره این تغییر چیست؟ اساساً اصلا برای شما اهمیت دارد یا نه؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

به نظر من تو رابط کاربری دوربین الجی هس که از همه جلوتره

Soheil Rezayi

به خدا به خاطر lg فن بودنم اینو نمی گم بزرگترین ضعف دوربین الجی موجود نبودن سوپر اسلوموشن هس اما با ویژگی های نرم افزاری از سامی و اپل و هواوی جلوتره
به لحاظ کیفیت هم سامسونگ بهترینه

علی شیخ زاده

الان تن پیکسل ۳ داره میلرزه

Komeil

خدایی من ک با همون رابط دوربین قبلیش ک گزینه فیلم برداری کنار دکمه شاتر بود خیلی بیشتر حال میکنم تا این ک بخوام سوایپ کنم ب سمت فیلم برداری چون وقت میگیره شاید بخوای از ی چیزی فیلم بگیری و اون لحظه رو از دست بدی بخاطر سوایپ کردن

Komeil

خدایی من ک با همون رابط دوربین قبلیش ک گزینه فیلم برداری کنار دکمه شاتر بود خیلی بیشتر حال میکنم تا این ک بخوام سوایپ کنم ب سمت فیلم برداری چون وقت میگیره شاید بخوای از ی چیزی فیلم بگیری و اون لحظه رو از دست بدی بخاطر سوایپ کردن?

Pouya

همون قبل ک بهتر بود نیازی به سوایپ نداشت

Milad7

بذار بیاد تست کنیم بعد نظر میدیم ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)