حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو Z5s با اسنپدراگون ۸۱۵۰ دیده شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، لنوو

سه روز پیش بود که موبایل لنوو با دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر قطره طور لو رفت. در آن زمان ما نمی دانستیم این دقیقا چه دستگاهی از لنوو خواهد بود اما ماه همیشه پشت ابر نماند و مشخص شده که دوربین سه گانه لنوو روی Lenovo Z5s ارایه می شود. ما حدس می زدیم لنوو زد ۵ اس همانند لنوو Z5 پرو از چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ بهره ببرد اما به نظر می رسد در دنیای لنوو مدل S از مدل پرو مشخصات بالاتری دارد! امروز لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) با اسنپدراگون ۸۱۵۰ دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

با توجه به این شایعه جدید به نظر می رسد پرچمدار نیمه اول نیمه اول ۲۰۱۹ لنوو همین Lenovo Z5s است چون چیپست اسنپدراگون ۸۱۵۰ محصول پرچمدار کوالکام برای نیمه اول سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

دستگاهی به مدل عددی L78071 از لنوو در سازمان TENAA چین ثبت شده است که در مشخصات سخت افزاری آن چیپست اسنپدراگون ۸۱۵۰ دیده می شود. علاوه بر این نمایشگر ۶.۴ اینچی به همراه باتری ۳۲۱۰ میلی آمپری از دیگر مشخصات احتمالی لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) است. البته که حجم باتری کمی برای ما نگران کننده است و دلیل را شاید بتوان در ابعاد لنوو زد ۵ اس که برابر ۱۵۶.۷ در ۷۴.۵ در ۷.۸ میلی متر است نیز دید.

لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) اولین دوربین سه گانهلنوو این شرکت خواهد بود و نام آن به صورت رسمی توسط مدیر عامل پر حاشیه این شرکت تایید شده است. هر چند تاریخ معرفی رسمی آن مشخص نیست اما با توجه به چیپست اسنپدراگون ۸۱۵۰ جایی اواخر زمستان امسال باید منتظر آن باشیم. نظر شما درباره لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

باتریش واقعا ضعیفه باتوجه به این چیپست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)