حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۳ لایت در تصاویر بیشتری دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، گوگل

پیکسل ۳ لایت را پیش از این در ترنجی دیده بودیم. امسال روس ها موبایل های گوگل را حسابی لو دادند و حالا نوبت به پیکسل ۳ لایت (Pixel 3 Lite) است. امروز پیکسل ۳ لایت در تصاویر بیشتری دیده شدند، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن ها را ببینیم.

پیکسل ۳ لایت در کنار پیکسل ۳ ایکس ال

پیکسل ۳ لایت در کنار پیکسل ۳ ایکس ال

پیکسل ۳ لایت در کنار پیکسل ۳ ایکس ال

پیکسل ۳ لایت در کنار پیکسل ۳ ایکس ال

طراحی کلی پیکسل ۳ لایت (Pixel 3 Lite) به صورت کلی شبیه به پیکسل ۳ است و به جز بریدگی نمایشگر و اندازه با پیکسل ۳ ایکس ال به صورت کلی تفاوتی ندارد. جنس بدنه به نظر می رسد که متفاوت باشد و البته دکمه قفل رنگی که در برادران قبلی خود هم وجود دارد، دیده می شود.

جک ۳.۵ میلی متری هدفون ویژگی اضافی پیکسل ۳ لایت است و بلندگوی دوم روی لبه جلویی ویژگی حذف شده آن. منبع مطلب علاوه ویژه ای به قرار دادن پیکسل ۳ لایت در کنار تمام موبایل هایی که داشته است، دارد و تصاویر بیشتری از پیکسل ۳ لایت در مقابل دیگر دستگاه ها از جمله طیف وسیعی از آیفون ها دیده می شود. این تصاویر جدید Pixel 3 Lite را که کدنام پیکسل سارگو را هم دارد، می بینید:

پیکسل ۳ لایت با چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ مجهز خواهد شد و امیدواریم دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که برای آن عنوان شده است، با همان کیفیت پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال باشد. نظر شما درباره پیکسل ۳ لایت چیست؟ فکر می کنید پیکسل ارزان قیمت بتواند فروش خوبی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

جذابیت نداره

Amir Hossein

خواسته مثل XR اپل یه چیزی تولید کرده باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)