حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) با سوراخ نمایشگر لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، هواوی

کاهش حاشیه نمایشگر تا محو شدن دوربین سلفی زیر نمایشگر ادامه خواهد داشت. از بریدگی نمایشگر عریض آیفون X تا بریدگی نمایشگر قطره ای و حالا سوراخ نمایشگر ترند جدید نمایشگرهای کم حاشیه بازار خواهد بود. امروز هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) با سوراخ نمایشگر لو رفته که در ادامه با هم به آن خواهیم پرداخت. با ترنجی همراه باشید.

نوا ۴

نوا ۴

همانطور که می بینید، دو دستگاه هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) در قاب برش نخورده (اصطلاحا برای موبایل هایی که درون قاب های درشت ارایه می شوند و در حال تست هستند تا طراحی اصلی لو نرود) را می بینیم. بریدگی نمایشگر دایره ای کوچک سمت چپ نمایشگر هوآوی نوا ۴ مشخص است. در حقیقت ما به آن سوراخ نمایشگر می گوییم که می توان البته روزنه نمایشگر هم به آن گفت ولی حقیقتا این بزرگتر از “روزنه” است!

به نظر می رسد پیشرفت فناوری آنقدر سریع شده که اصلا شرکت ها نمی توانند حتی به بازه ۶ ماهه ارایه پرچمدار جدید اکتفا کنند و تقریبا هر ۳ ماهه یک پیشرفت ویژه در فناوری را شاهد هستیم. سامسونگ برای مثال عنوان کرد که نوآوری ها به میان رده ها هم اضافه خواهند شد و حالا به نظر می رسد هوآوی نیز سعی دارد تا روی موج اخبار سوراخ نمایشگر سوار شود.

تا کنون شایعاتی درباره موبایل ایسوس با سوراخ نمایشگر نیز شنیده ایم. گلکسی A8s احتمالا اولین موبایل با سوراخ نمایشگر باشد و جالب هم اینکه نوع پنل آن از نوع LCD است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نوا ۴ (Nova 4) می تواند دستگاه جذابی باشد؟ سری نوا هوآوی عموما دستگاه های پرطرفدار و خوش فروشی بوده اند و با این نمایشگر کم حاشیه مجهز به سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی به نظر می رسد محبوب تر هم بشوند.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

یه خبر از سری A سامسونگ اومد فرداش هواوی گوشیش رو لو داد که عقب نیوفته.

هواوی برندی غیر قابل اعتماد

علی شیخ زاده

شد همون داستان رقابت برای تنگ تر کردن سوراخ?
جالبه اپو و الجی اولین شرکت هایی بودن که یک سال قبل پتنت ثبت کردن اما هنوز همچین موبایلی ارایه نکردن

BeFair

چطور شده بودی ترنجی جان؟

abolfazlbt

یه چیز دیگه ای هم که لو رفته وجود جک هدفونه بعدا سر بود و نبودش دعوا نکنین

کهکشان

کپی کپی کپی شله شله شله ! بمیری هواوی میذاشتی دو ماه بگذره !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)