حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب نوکیا ۹ با ۷ سوراخ دوباره لو رفت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، نوکیا

مدتی هست که قاب نوکیا ۹ (Nokia 9) لو می رود و تقریبا هر بار هیچ اطلاعات جدیدی به ما نمی دهد. امروز قاب نوکیا ۹ با ۷ سوراخ دوباره لو رفته و در ادامه با هم آن را خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

همانطور که می بینید، این بار قاب نوکیا ۹ یا نوکیا ۹ پیورویوو در رنگ مشکی روئت شده است. حتما شما هم ۷ سوراخ را روی پشت قاب تشخیص می دهید. در حقیقت دو ماه پیش بود که نوکیا ۹ در تصاویر واقعی با دوربین پنج گانه لو رفت و می دانیم که ۵ سوراخ از این ۷ سوراخ مربوط به این دوربین پنج گانه است. یکی از سوراخ ها قطعا فلاش و دیگری احتمالا مربوط به فوکوس لیزری خواهد بود.

نوکیا ۹

نوکیا ۹

یک شایعه کامل درباره نوکیا ۹ در ترنجی خوانده ایم. آن شایعه که از سوی Onleaks و با اعتبار بالایی بود به ما می گفت نوکیا ۹ (Nokia 9) با دوربین پنج گانه، اسنپدراگون ۸۴۵ و بدون جک ۳.۵ میلی متری صدا و ناچ ارایه خواهد شد. هنوز درباره تاریخ معرفی نوکیا ۹ صحبتی نشده است اما می دانیم که نوکیا ۱۴ آذر در دوبی مراسمی دارد و نوکیا ۸.۱ میهمان آن است.

ما پیش از این در ترنجی خواندیم که نوکیا 9 پیورویوو (Nokia 9 PureView) نام پرچمدار بعدی نوکیا خواهد بود. همچنین گفته می شود نمایشگر نوکیا ۹ بدون بریدگی نمایشگر یا همان ناچ طراحی شده است که این بیشتر به تلاش نوکیا برای حفظ اصالت باز می گردد. البته که HMD در میان رده های نوکیا تعداد قابل توجهی در سری نوکیا ایکس (Nokia X) موبایل با بریدگی نمایشگر ارایه کرده است اما هنوز در پرچمدارهای این شرکت شاهد حضور ناچ نیستیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این قاب نوکیا ۹ صحت داشته باشد؟ پاسخ من مثبت است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

بنظرم من صحیحه احساس میکنم نوکیا قلقه بازار دستش اومده الآنم نون تو دوربین زیاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)