حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش قیمت بیت کوین و ورود به کانال ۳۰۰۰ دلار، اتریوم مرز ۱۰۰ دلار و نوامبر تلخ!

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رمزارز

یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم کاهش شدید قیمت بیت کوین به چه دلیل است. پنج روز پیش نیز دیدیم که قیمت بیت کوین وارد کانال ۴ هزار دلار و اتریوم به ۱۵۴ دلار رسید. حالا با کاهش قیمت بیت کوین و ورود به کانال ۳۰۰۰ دلار و اتریوم در مرز ۱۰۰ دلار تقریبا هیچ تحلیلی کار نمی کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نمودار کاهش قیمت بیت کوین

نمودار کاهش قیمت بیت کوین

نمودار کاهش قیمت اتریوم

نمودار کاهش قیمت اتریوم

همانطور که در نمودارهای بالا می بینید، کاهش بسیار شدید رمزارزها یا کریپتوکارنسی ها در ماه نوامبر، این ماه را تبدیل به نوامبر تلخ و شاید تلخ ترین نوامبر تاریخ رمزارزها می کند. ورود بیت کوین به کانال ۳۰۰۰ دلار و اتریوم روی مرز ۲ رقمی شدن قیمت می تواند حسابی این بازار را به دردسر بیاندازد. از طرفی با سختی شبکه بسیار بالا و حالا با این درآمد کم شاید ماینرها به زودی و جهت جلوگیری از ضرر بیشتر، دستگاه های ماینینگ یا استخراج رمزارزهای خود را از برق بکشند و این یعنی مرگ!

شب خونین کریپتوکارنسی

هنوز هیچ تحلیلی این رفتار بازار را نمی تواند تحلیل کند. جالب اینکه تمام آلت کوین ها و حتی ارزهایی که اعلام استقلال کرده اند، با افت بیت کوین همه افت کرده اند. در حقیقت می توان دیشب را “شب خونین کریپتوکارنسی” هم نام گذاری کرد. جدول زیر را ببینید:

کاهش قیمت رمزارزها

کاهش قیمت رمزارزها

شما در بازار رمزارزها یا ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اید؟ کاهش قیمت رمزارزها برای شما اهمیت دارد؟ فکر می کنید بازار به چه سمتی برود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin.light33

این اتفاقات همیشه می افته، برای کسی که شورت ترم سرمایه‌گذاری کرده خب قطعا شب خونی بود، ولی برای کسانی که لانگ ترم سرمایه‌گذاری کردند این اتفاقات فک نکنم زیاد مهم باشند

BeFair

اوه اوه
هدف های بعدی هم ۲۰۰۰ هزار هست

اووووو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)