حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قطر سوراخ نمایشگر Infinity O گلکسی A8s برابر ۶.۷ میلی متر است

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیروز بود که در ترنجی دیدیم گلس محافظ نمایشگر Infinity O گلکسی A8s موقعیت دوربین سلفی را لو داد. همچنین پنج روز پیش گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) را با نمایشگر Infinity O و دوربین سه گانه دیدیم. امروز اما جزئیات بیشتری درباره نمایشگر Infinity O گلکسی A8s منتشر شده است. گفته می شود قطر سوراخ نمایشگر Infinity O گلکسی A8s برابر ۶.۷ میلی متر است و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی A8s

گلکسی A8s

آه خدایا! یاری ام که این مطلب را به گونه ای بنویسم که طوری نشود. احتمالا در آینده نزدیک موبایل ها به هم طعنه می زنند که سوراخ من تنگ تر است و آری من بهترم! به هر حال اگر به فارسی سخت بخواهیم بگوییم همین است اما اگر نه کمی لقمه را بپیچانیم می شود: «قطر بریدگی نمایشگر دایره ای» این موبایل کمتر یا بیشتر است.

با وجود شایعات متعدد درباره به کار بردن راه حل بریدگی نمایشگر دایره ای یا همان سوراخ نمایشگر اما در حال حاضر گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) اولین موبایل با این ویژگی خواهد بود و قابل درک است که «قطر» یکی از فاکتورهای سنجش باشد.

امروز یک منبع آلمانی می گوید که قطر سوراخ نمایشگر Infinity O گلکسی A8s برابر ۶.۷ میلی متر است و به نظر کمی بزرگتر از قاب دوربین است. این به ما می گوید که شاید دور بخش بریده شده هم حاشیه سیاه کوچکی را شاهد باشیم که البته به دلیل AMOLED بودن پنل، خیلی به چشم نیاید.

هنوز تاریخ معرفی رسمی گلکسی A8s مشخص نیست. شما چطور فکر می کنید؟ راهبرد بریدگی نمایشگر Infinity V، Infinity U و Infinity O می‌ تواند راه حل خوبی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

معرفی بشه بره دیگه، چقدر شایعه

BeFair

باشه حالا شمام
خانواده نشسته اینجا

ahmad

اگهممکنه دوست عزیز اسمتو عوض کن

علی شیخ زاده

احتمالا در آینده نزدیک موبایل ها به هم طعنه می زنند که سوراخ من تنگ تر است

فیلتر نشی ترنجی??

chalton

سال جدید سال سامسونگه،برندها فعلا هرچی تو چنته دارید بدید بیرون که از اسفند به بعد دیگه بقیه به فراموشی سپرده میشن.سری a سری s سری نوت،گوشی منعطف سامسونگ،2019 سال بی رحمی سامسونگ.

mTAAHAAm

نمی دونم از دیروز تا حالا ترنجی چش شده.
کاش بشه همون ترنجی مودب و بی طرف و صرفا فنی و بدون جنجال

:))) اپل دوباره راه رو بهتون نشون میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)