حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی موبایل منعطف هوآوی میت ایکس (Mate X) را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، کانسپت، هواوی

پنج روز پیش در ترنجی خواندیم که هوآوی دوربین چهارگانه ، موبایل منعطف و ۱۰X زوم اپتیکال را در سال ۲۰۱۹ ارایه خواهد کرد. موبایل منعطف هوآوی یکی از دستگاه هایی است که می تواند حسابی جذاب باشد و بر اساس شایعاتی که تا کنون شنیده ایم، اگر نام آن را بگذاریم هوآوی میت ایکس (Mate X) باید بگوییم که یک طرح مفهومی جذاب از آن منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا طرح مفهومی موبایل منعطف هوآوی میت ایکس (Mate X) را ببینیم.

این طرح مفهومی موبایل منعطف هوآوی هر چند بر اساس حق اختراع های ثبت شده توسط این شرکت به تصویر کشیده شده است اما فکر می کنم بیش از حد ایده آل است. جذاب ترین بخش آن را می توان بخش لولا دانست و زاویه ۱۲۰ درجه که به حالت لپتاپ طور هم بتواند از این موبایل منعطف هوآوی استفاده کرد. به هر حال توجه دارید که این یک طرح مفهومی است و تحقق ۱۰۰٪ آن تضمین شده نیست.

طرح مفهومی موبایل منعطف هوآوی میت ایکس (Mate X)

طرح مفهومی موبایل منعطف هوآوی میت ایکس (Mate X)

به اعتقاد این طرح مفهومی موبایل منعطف هوآوی میت ایکس (Mate X) نمایشگر در حالت باز شده ۸ اینچی 4K و در حالت بسته ۵ اینچی QHD است که هر دو AMOLED هستند. همچنان تاکید می کنم این حاشیه های بسیار کم را میتوان خیلی آرمانی دانست و تحقق آن ها در این مرحله از فناوری کمی بعید به نظر می رسد.

همچنین باتری ۸۰۰۰ میلی آمپری بخش دیگری از مشخصاتی است که برای Mate X عنوان می شود. دیگر ويژگی که قابل پذیرش تر از این ها باشد را می توان چیپست کایرین ۹۸۰ دانست. نظر شما درباره طرح مفهومی موبایل منعطف هوآوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

جالبه ولی زیادی تخیلی هست
حداقل تا ۲۰۲۰ چنین چیزی ساخته نمیشه

کهکشان

آره آره دو دفعه میزنه این طرحو

chalton

همچین طرح مفهومی رو سامسونگ سال 2011 داده بود بیرون.پدر گوشی های منعطف سامسونگ.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)