حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب نوکیا ۹ پیورویوو و نوکیا ۸.۱ لو رفت، احتمال معرفی در مراسم ۱۴ آذر دوبی نوکیا

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | نوکیا

می دانیم که نوکیا ۸.۱ میهمان احتمالی مراسم ۱۴ آذر نوکیا در دوبی است. امروز صبح در ترنجی دیدیم که قاب نوکیا ۹ (Nokia 9) لو رفت و شایعات قبلی را تایید کرد. امشب اما قاب نوکیا ۹ پیورویوو و نوکیا ۸.۱ لو رفته که گویی لو رفته، در حقیقت تصویر این قاب ها مشخص نیست اما در لیست فروشگاهی ثبت شده است و این یعنی احتمال معرفی در مراسم ۱۴ آذر دوبی نوکیا که می تواند جذاب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا ۸.۱

نوکیا ۸.۱

نوکیا ۸.۱

نوکیا ۸.۱

نوکیا ۹

نوکیا ۹

همانطور که می بینید، قاب هایی برای نوکیا ۸.۱ و نوکیا ۹ دیده می شود که قیمت هم دارند. این به ما می گوید که احتمالا عرضه این دو دستگاه نزدیک باشد. نزدیک ترین مراسم رسمی نوکیا هم در دوبی و تاریخ ۱۴ آذرماه است. اینکه نوکیا ۹ با دوربین پنج گانه در دوبی رونمایی شود خیلی قابل درک نیست.

نوکیا ۹ پیورویوو قطعا پرچمدار با اهمیتی برای نوکیا است، اینکه بخواهد در بازاری رونمایی شود که تمرکز اصلی نوکیا در آن نیست کمی عجیب است. اشتباه نکنید، قطعا بازار دوبی مورد تمرکز نوکیا است اما نه در آن حد که پرچمدار اصلی در آن رونمایی شود. مثلا می توان درک کرد که نوکیا ۸.۱ یا حتی نوکیا ۲.۱ پلاس در این مراسم رونمایی شوند اما نوکیا ۹ کمی بعید.

به هر صورت نوکیا هنوز پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ خود را رونمایی نکرده و اسنپدراگون ۸۴۵ که برای نوکیا ۹ روایت می شود، به نوعی می تواند در قالب یک پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ یک ارایه شایسته باشد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

اسنپ ۸۴۵ ام کم قدر نیست اما اینکار یه کم غیرمنطقیه فکر کنم دو گوشی با دوپردازنده تولیدکنه نوکیا قبلانم دوگوشی باهم رونمایی کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)