حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) با تمرکز بر کیفیت دوربین چهارگانه ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

یک ماه پیش بود که گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) با دوربین چهارگانه رسما معرفی شد اما به نظر می رسد دوربین که قرار است اصلی ترین دلیل خرید این دستگاه باشد، خیلی چنگی به دل نمی زند. در مدت کوتاهی پس از عرضه بازار آپدیت گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) با تمرکز بر کیفیت دوربین چهارگانه ارایه شده و احتمالا قرار است کمی شرایط را بهتر کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آپدیت گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸

آپدیت گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸

در آپدیت گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) که متمرکز بر دوربین است به سادگی آمده که پایداری دوربین و کیفیت تصاویر ارتقا پیدا کرده است. منظور از پایداری احتمالا مربوط به نرم افزار دوربین می شود.

آپدیت گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) در حال حاضر برای بازار هلند که این دستگاه را زودتر دریافت کرده است در حال انتشار است و بازاری مانند هند احتمالا آن را چند هفته دیگه دریافت کند. این آپدیت با شماره A920FXXU1ARKG و با حجم ۱۲۵ مگابایت ارایه شده است.

همچنین قابل ذکر است که وصله امنیتی ماه نوامبر همراه با گلکسی A9 2018 به صورت پیش فرض عرضه می شود اما در این آپدیت وسله امنیتی ماه قبل یعنی ماه اکتبر ارایه شده است که این عجیب است. به هر صورت!

شما گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) دارید؟ اگر این آپدیت برای شما عرضه نشده است، شاید در هفته های آتی به صورت OTA عرضه گردد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

گول این لنز ها رو نخورید . فقط هدف تبلیغاتیه
تو یک ودیو دیدم که دوربینش با این همه ادعا از دوربین Note 9 شکست میخوره از نظر کیفیت

ramin123

خوب معلومه که از نوت 9 ضعیف تره، تو هیچ شرکتی گوشی پرچمدارش از گوشی بالا ردش ضعیف تر نیست!!از اون اول هم هدفش این بوده که نسبت به هم ردهاش بهتر باشه. همچین میگی نوت 9، انگار یه گوشی به درد نخوری هست که حتی از اون هم بدتره!!!

علی شیخ زاده

هدف برتری نسبت به همرده های خودشه نه بیشتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)