حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین چهارگانه میزو نوت ۸ پلاس (Meizu Note 8 Plus) در تصویری دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، میزو

پس از گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) با دوربین اصلی چهارگانه هر چند شایعاتی درباره برندهای دیگر از جمله هوآوی منتشر شده است که دوربین چهارگانه را ارایه خواهند کرد اما هنوز برندی چنین تصمیمی را به عرصه عمل نرسانده است. حالا نوبت به شایعه دیگری از یک برند چینی به نام میزو است. دوربین چهارگانه میزو نوت ۸ پلاس (Meizu Note 8 Plus) در تصویری دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

دوربین چهارگانه میزو نوت ۸ پلاس در تصویری دیده می شود که طراحی کلی مربعی دارد و به جز فلاش LED که بالای آن قرار دارد و دوگانه به نظر می رسد، شاهد حسگر اثرانگشت دایره ای زیر این قاب و روی قاب پشتی دستگاه هستیم.

میزو نوت ۸ پلاس

میزو نوت ۸ پلاس

اواخر ماه میلادی گذشته بود که میزو از نوت ۸ رونمایی کرد و به نظر می رسد که حالا نوبت به نسخه پلاس آن رسیده و قرار است که از نظر دوربین اصلی حداقل روی کاغذ پیشرفت خوبی داشته باشد. این دستگاه یک بار نام میزو نوت ۸ پلاس و بار دیگر نام میزو ام ۸ نوت پلاس عنوان شده است هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری خود لو نداده است و فعلا همین تصاویر را از آن داریم.

انتظار داریم میزو نوت ۸ یا هر نام دیگری که دارد با دوربین چهارگانه در رده یک موبایل میان رده ارایه شود و با این فاکتور سعی در جلب نظر مخاطبان داشته باشد. نظر شما درباره این میان رده با دوربین چهارگانه میزو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

این برندهای چینگ چانگ چونگ همه شبیهه همند آقا من امروز تو gsm آرنا یه طراحی از گلکسی اس ۱۰ دیدم که دوربینها بصورته عمودی روی هم بودن و فلاش وحسگرها زیر دوربین و یه عکسه دیگه که فلاشو اینا بغل دوربینها بودن اما رنگش واقعا جالب بود فکر کنم گرادیانت آبی یخی

علی شیخ زاده

آدم فک میکنه عکس میت ۲۰ رو اشتباهی تیتر این پست کردید

Pouya

من تیترو نخونده بودم فک کردم نسخه لایته میت ۲۰ عه?

mega08

تجربه ای که از ۳ تا گوشی این برند دارم اینه که با وجود ارزون بودن . دوربین خوبی داره. مثلا مدل m3s ک ی میان رده بود با قیمت ۴۶۰ گرفتم. عکاسی تو شب و کنترل شاتر و ایزو داشت عالی بود.
۶پرو هم همینطور. M3note در حد خودش خوب بود. رابط کاربیش نیازای کاربرو کاملا برطرف میکنه ولی آیفون طوره. منو نداره خوشم نمیاد .
مشکلاتش ، باتری مضخرف هم از نظر شارژ دهی هم نوع و جنس آشغال باتری(واقعا باتری بنجلی داره)
سنسور اثر انگشتشون بعد ی مدت کند باز میکنه گوشیو.
و نبود قطعات جانبی مثه باتری تاچ و ال سی دی و….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)