حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ (Huawei P Smart 2019) با بریدگی نمایشگر قطره طور لو رفت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

هوآوی پی اسمارت (Huawei P Smart) موبایل محبوبی از این شرکت بود و این محبوبیت حالا احتمالا سبب می شود که نسل دوم آن نیز تولید شود. امروز هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ (Huawei P Smart 2019) با بریدگی نمایشگر قطره طور لو رفته است که در ادامه با هم آن را خواهیم دید.

علاوه بر شماتیکی که در تصویر اصلی مطلب از هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ (Huawei P Smart 2019) می بینید، بخشی از مشخصات سخت افزاری آن نیز در FCC لو رفته است که در تصویر زیر خواهید دید:

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹

مدل عددی هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ (Huawei P Smart 2019) در این سند POT-LX3 است که در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با ۳ گیگابایت حافظه رم دیده می شود. برخی احتمال چیپست کایرین ۷۱۰ را برای آن می دهند اما با این مشخصات سخت افزار من حدس می زنم که شاید چیپست اسنپدراگون سری ۴۰۰ را در آن شاهد باشیم، به خصوص که تاییدیه FCC آن لو رفته و احتمالا تصمیم به فروش در امریکا هم دارند.

همچنین در شماتیک هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ (Huawei P Smart 2019) دیده می شود که یک دوربین دوگانه روی قاب پشتی وجود دارد و حسگر اثرانگشت نیز همینجا مشخص است. به نظر می رسد که بخش بالایی و پایینی قاب پشتی از پلاستیک باشد چون اینجا از بخش وسطی متمایز شده است.

هوآوی پی اسمارت سال گذشته به نوعی نسخه ضعیف تر هوآوی میت ۱۰ لایت بود و بعید نیست که هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ نیز نسخه ضعیف شده میت ۲۰ لایت باشد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

اگه بااین چیپست و بدنه غیرپلاستیک باشه گوشیه خوبی خواهد بود در رده average

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)