حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ (Huawei P Smart 2019) رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

اولین بار یک ماه پیش بود که هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ (Huawei P Smart 2019) با بریدگی نمایشگر قطره طور لو رفت و پس از آن هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ را با رنگ گرادیانت طور و بریدگی نمایشگر قطره ای را دیدیم. همچنین یک هفته پیش بود که مشخصات هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ (P Smart 2019) کاملا لو رفت و قیمت ۲۰۵ یورو دلاری آن را جذاب تر می کرد. حالا امروز بالاخره هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ (Huawei P Smart 2019) رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹

این هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ است و بریدگی نمایشگر قطره طور دارد. یک میان رده دیگر از هوآوی که خیلی ترندی است و می تواند جذاب باشد. این دستگاه که از رو به رو شبیه به انجوی ۹ (Enjoy 9) است به نظر می رسد که پیشرفته تر خواهد بود.

چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ (Snapdragon 710) در قلب هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ می تپد و یک میان رده ترندی از این شرکت است که انتظار می رود همانند پی اسمارت یک دستگاه پرفروش و جذاب باشد. هوآوی فناوری GPU Turbo 2.0 را دارد که برای بازی ها می تواند به شما کمک کند.

نمایشگر ۶.۲۱ اینچی با رزلوشن FHD+ و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ مجهز به بریدگی نمایشگر قطره طور برای دوربین سلفی ارایه می شود. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و با f/2.0 هستند و دوربین اصلی یک دوربین دوگانه ۱۳+۲ با f/1.8 را ارایه می کند. حافظه رم هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ برابر ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد.

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ با باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری تجهیز خواهد شد. در حقیقت به نوعی هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ همان آنر ۱۰ لایت است. سیستم عامل اندروید ۹ با رابط کاربری EMUI 9.0 برای این میان رده ۲۵۰ یورویی ارایه می شود که می تواند جذاب باشد.

نظر شما درباره هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ashiba

هواوی با این کاراش خیلی راحت جای اپل و سامسونگ رو میگیره

ehsan1102000

و باز هم ضعیف تر از آنر 8ایکس(به جز چیپستش)

CAPCOM

با چیپستش حال کردم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)