حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاوربانک ۵۰ واتی Pikachu اوپو با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اوپو

یک ماه پیش بود که در ترنجی با هم خواندیم سرعت شارژر ۵۰ واتی Super VOOC اوپو فایند ایکس نسخه لامبورگینی فوق العاده است. بدون شک این خیلی عالی است اما برای زمانی که شما به برق و آن شارژر فوق سریع Vooc خود دسترسی داشته باشید. حالا اما اوپو به فکر آن های که در حرکت هستند بوده و پاوربانک ۵۰ واتی Pikachu اوپو با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر رسما معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پاوربانک ۵۰ واتی Pikachu اوپو

پاوربانک ۵۰ واتی Pikachu اوپو

در مراسمی که اوپو امروز برگزار کرد آن ها جشن فروش ۱۰۰ میلیون موبایل هوشمند با فناوری شارژ سریع VOOC را گرفته اند. از مشخص ترین دستگاه هایی که با این فناوری ارایه شده اند می توان به اوپو آر ۱۷ پرو ( Oppo R17 Pro) با دوربین سه گانه، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و اسنپدراگون ۷۱۰ اشاره کرد. حالا این شرکت علاوه بر کیس مخصوص و فانتزی ارایه شده برای این دستگاه، پاوربانک ۵۰ واتی Pikachu اوپو نیز ارایه شده است که اصل ماجرا همین است!

در حقیقت شما با این پاوربانک ۵۰ واتی Pikachu اوپو می توانید باتری موبایل اوپو خود (که از این فناوری پشتیبانی می کنید) را در کمتر از ۳۰ دقیقه به بالای ۹۰٪ برسانید یا در ۱۰ دقیقه ۴۰٪ شارژ کنید! به خصوص زمانی که می بینید قیمت آن تنها ۶۰ دلار است و حجم ۱۰ هزار میلی آمپر است آیا مثلا اصلا به باتری پک ۱۰۰ دلاری مسخره اپل فکر می کنید؟

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد فناوری باتری و شارژ شدن هم توسط چینی ها کاملا پیشرفت پیدا کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

خدای من?
اگه باتری و خراب نکنه عالیه

CAPCOM

امکان داره باگوشیهای دیگه سازگار نباشه ریسک بزرگی برای برد تغذیه و باطری شماست

Shiral

فقط به درد گوشی های خودش میخوره.بعیده کسی جرات کنه این رو بخره برای گوشی غیر استفاده کنه….اگرم برای گوشی های خودش ساخته قیمت پایین اش توجیه داره…این قدر روی اون سود برده که اینو صلواتی هم میداد باز ضرر نمیکرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)