حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ آزمایشی سامسونگ به زودی عرضه می شود، اشاره به موبایل منعطف سامسونگ

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

می دانیم که کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ فردا یعنی ۱۶ آبان رسما آغاز به کار می کند و با توجه به تیزرهای رسمی سامسونگ ما انتظار رونمایی هایی درباره موبایل منعطف سامسونگ را داریم. علاوه بر آن امروز در اطلاعیه ای از نرم افزار کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ می بینیم که آپدیت اندروید ۹ آزمایشی سامسونگ به زودی عرضه می شود و اشاره مستقیمی به موبایل منعطف سامسونگ وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تجربه کاربری جدید سامسونگ

تجربه کاربری جدید سامسونگ

همانطور که در پیغام بالا به صورت رسمی می بینید، گفته می شود آپدیت اندروید ۹ آزمایشی سامسونگ به زودی عرضه می شود و اشاره به موبایل منعطف سامسونگ دارد. تا کنون ما ویدیو و اسکرین شات های زیادی از آپدیت اندروید ۹ سامسونگ با رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس ۱۰ (Samsung Experience 10) در ترنجی دیده ایم و انتظار می رود که در این کنفرانس اطلاعات بیشتری هم درباره آن منتشر شود.

اما موبایل منعطف سامسونگ می تواند خبر مهمی از کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ باشد. چندی پیش DJ Koh درباره فرم فکتور دستگاه منعطف سامسونگ گفت که اگر قرار باشد در حالت باز این دستگاه شبیه به تبلت عمل کند، پس چه دلیلی وجود دارد که کاربر برای آن هزینه کند؟ این نگاه بسیار جالبی است که منتظر هستیم نگاه سامسونگ را به عملکرد دستگاه منعطف در حالت باز ببینیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید قرار است سامسونگ در رابط کاربری واقعا یک پیشرفت بزرگ داشته باشد یا این طبق معمول شعارهای شرکتی است که در حال معرفی موضوع جدیدی است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

امیدوارم که موبایل منعطف سامسونگ واقعا جذاب باشه و مثل اون موبایل FlexPai عجیب نباشه

علی شیخ زاده

اگه دستگاه منعطف در حالت بسته یک موبایل اندرویدی باشه و وقتی باز میکنی یه تبلت ویندوزی باشه اونوقت جذابه

Amin

معلوم نیست این رابط کاربری کی واسه اس ۹ و نوت ۹ میاد؟

Peiman

ببخشید فردا مراسم چه ساعتی برگزار میشه؟؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)