حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس زنفون ۶ (Zenfone 6) با بریدگی گوشه نمایشگر و طراحی جدید دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | ایسوس، شایعات

یک هفته پیش بود که در ترنجی دیدیم ایسوس زنفون ۶ (Asus Zenfone 6) با سوراخ نمایشگر و دوربین سه گانه لو رفت. در حقیقت سه طراحی جدید و متفاوت از ایسوس را شاهد بودیم که در دست توسعه است. امروز اما یکی دیگر از آن ۳ طرح دوباره لو رفته است. ایسوس زنفون ۶ (Zenfone 6) با بریدگی گوشه نمایشگر و طراحی جدید دیده شده و در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

همانطور که در ویدیو بالا از جهات مختلف به ایسوس زنفون ۶ (Asus Zenfone 6)‌ احتمالی نگاه می کنید، باید یادآوری کنم که بریدگی نمایشگر ترندی است که به دلیل استفاده اپل از آن در آیفون X برای تولیدکننده های کوچک یا گمنام تر برای پیشرفته دیده شدن، مورد استقبال قرار گرفت. حالا کاربران خیلی علاقه مند به آن نیستند و برای خیلی ها حتی اهمیتی ندارد که باشد یا نباشد! شرکت های مختلف اما سعی می کنند نسخه خود را از بریدگی نمایشگر ارایه دهد. ایسوس دقیقا در حال انجام همین کار است.

بریدکی نمایشگر ایسوس زنفون ۶

بریدکی نمایشگر ایسوس زنفون ۶

بریدکی نمایشگر ایسوس زنفون ۶

بریدکی نمایشگر ایسوس زنفون ۶

بریدگی نمایشگر ایسوس زنفون ۶ (Asus Zenfone 6) در این طراحی سمت راست مرکز تقارن نمایشگر قرار دارد و سمت راستش فقط درصد باتری جای می گیرد. به نوعی می تواند ظاهری مخصوص به خود ایسوس ارایه کند که این شرکت را دنباله رو نشان ندهد اما فکر می کنید این واقعا زیباست؟ به خصوص که حاشیه لبه پایین هنوز به قوت خود باقی است؟ اما این تنها تغییر ایسوس زنفون ۶ (Asus Zenfone 6) در بخش طراحی نیست، یک تغییر پایه ای تر در زبان طراحی ایسوس ایجاد خواهد شد که به قاب پشتی مربطو می شود.

قاب پشتی ایسوس زنفون ۶

قاب پشتی ایسوس زنفون ۶

قاب پشتی ایسوس زنفون ۶

قاب پشتی ایسوس زنفون ۶

قاب پشتی ایسوس زنفون ۶

قاب پشتی ایسوس زنفون ۶

همانطور که ملاحظه می کنید، قاب پشتی دیگر امضا طراحی ایسوس یعنی دایره های هم مرکز را ندارد و یک طراحی خیلی ساده را شاهد هستیم. با خمیده شدن گوشه های قاب پشتی ایسوس زنفون ۶ (Asus Zenfone 6) بهتر در دست می نشیند و ظاهری مدرن تر به آن می دهد. طراحی قاب دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت روی قاب ایسوس Zenfone 6 که به صورت پیوسته است ارایه شده است می تواند تمایز دادن آن از دیگر دستگاه های بازار را از نمای پشتی هم راحت تر کند.

و در نهایت لبه پایین که جک ۳.۵ میلی متری صدا، پورت USB Type C و بلندگوی لبه پایین را نشان می دهد. البته احتمال می دهیم این یک ماکت از ایسوس زنفون ۶ باشد چون کیفیت ساخت پایین به نظر می رسد و حتی احساس می کنیم جنس فریم پلاستیکی باشد.

نظر شما درباره طراحی ایسوس زنفون ۶ (Asus Zenfone 6) چیست؟ فکر می کنید ایسوس می تواند سال ۲۰۱۹ را بهتر پشت سر بگذارد؟ انتظار می رود ایسوس زنفون ۶ در نمایشگاه MWC 2019 بارسلون رونمایی شود.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تلاش های مضحک!
پیشرو در تمام زمینه های فناوری اپل! بریدگی نمایشگر رو اگر اپل استفاده نمی کرد مثل خود اسنشال فون میمرد ولی وقتی استفاده کرد، همه به چشماشون کشیدن!

BeFair

ایسوس منو یاد ال جی می ندازه، سعی و خطای زیادی داره می کنه اما بازار موبایل به بعضی برندها نیومده! الان مایکروسافت رو ببین!

siavash-t

درسته. ولی اگه در حد گوشی های میان رده و پایین رده بمونه فروشش رو می کنه. هر چند به اندازه بقیه شرکت ها نمیشه. ال جی هم احتمالا یه تکونی به خودش بده شاید بتونه پیشرفت کنه‌.

علی شیخ زاده

به نظر من ناچ خیلی بهتر از سوراخ نمایشگره چه این شکلی چه هر جور دیگه ای

CAPCOM

ایده ی جالبی نیست همون وسط نمایشگر خیلی سنگینتره

Peiman

یا باید وسط باشه یا گوشه گوشه ، اینطوری زیاد خوب نیست

mTAAHAAm

اگه صفحه نمایش گوشی من اینشکلی باشه هر لحظه فکر می کنم مگس رو گوشیم نشسته

siavash-t

جای بریدگی دوربینش خیلی بده. حتی وسط هم می ذاشت انقدر درب و داغون نمیشد!

siavash-t

نظرم چرا رفت برای بررسی؟!

mega08

دوربین ۳گانه چیه آخه.
دوربین اصلیش ۲ گانس. دوربین سلفی تکی.
میشه ۳ دوربین نه ۳ گانه.
۳کانه میشه p20pro!
دوربین سلفی هم اگه بره گوشه گوشه خیلی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)