حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا TA-1136 تاییدیه بلوتوث ۵.۰ دریافت کرد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، نوکیا

مدتی است درباره نوکیا ۸.۱ شایعاتی می شنویم. پس از آن شندیم که نوکیا ۸.۱ نسخه جهانی نوکیا ایکس 7 (Nokia X7) خواهد بود، البته احتمالا! البته جالب است که طبق معمول ما انتظار داشتیم که نوکیا ۷.۱ پلاس نسخه جهانی نوکیا ایکس ۷ باشد که هر چند این دو دستگاه (نوکیا ایکس ۷ و نوکیا ۷.۱ پلاس) معرفی هم شده است اما به نظر می رسد یک دستگاه دیگر با نام نوکیا ۸.۱ با چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ حدود نمایشگره MWC 2018 رونمایی شود. امروز نوکیا TA-1136 تاییدیه بلوتوث ۵.۰ دریافت کرده است که انتظار می رود همان دستگاه باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نوکیا TA-1136

نوکیا TA-1136

همانطورکه در تصویر بالا می بینید دستگاهی از HMD که تولیدکننده موبایل های نوکیا جدید است، با مدل نوکیا TA-1136 دیده می شود. این دستگاه تاییدیه بلوتوث نسخه ۵.۰ را گرفته است و موضوع بیشتری از این سند لو رفته مشخص نمی شود. در حالی که ما منتظر ارایه پرچمدار جدید نوکیا هستیم که با سیستم دوربین پنج گانه هستیم اما گویا دستگاه بعدی نوکیا یک میان رده لوکس است.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید نوکیا در زمینه میان رده های لوکس بتواند با برندهایی چون شیائومی رقابت کند؟ همانطور که در بررسی بازار جهانی موبایل چارک ۳ سال ۲۰۱۸ دیدیم این شرکت فروش خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۱٪ افزایش داده است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

این شرکت رشد خوبی داشته در سالهای اینده میتونه به قدرت سابقش برگرده مثلا همین نوکیا ۶ دستتون بگیرید انگار از بتن ساخته شده

5 تا دورررببینن :)) برسین به دو تا دوربین اپل

BeFair

کی می خواد این پرچمدار جدیده رو بده

علی شیخ زاده

اسم اچ ام دی تو ذوقه چی میشد خود نوکیا میساخت

Alif16

یه زمانی نوکیا لنز ۴۰ مگا میزد اپل رو ۵ مگاپیکسل بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)