حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 8.1 نسخه جهانی نوکیا ایکس 7 (Nokia X7) خواهد بود؟

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | نوکیا

به وقت ناهماهنگی! در حالی این تیتر را می خوانید که نوکیا ۷.۱ پلاس چند روز پیش رسما معرفی شده است و پس از آن نوکیا X۷ برای بازار چین رونمایی شد. امروز شایعه ای درباره نوکیا ۸.۱ داشتیم که دستگاهی ناشناخته با چیپست اسنپدراگون ۷۱۰  (این دقیقاً همان چیپست است که نوکیا ۷.۱ پلاس دارد) را به ما نشان می داد. یکی از کاربران ترنجی معتقد بود که این همان نسخه جهانی نوکیا X۷ است اما ما به او گفتیم که ممکن نیست. حالا به نظر می رسد که در این آشفتگی، نوکیا خود نمی‌داند دارد چه کاری انجام می دهد. نوکیای روسیه رسماً عنوان کرده است که نسخه جهانی نوکیا ایکس ۷ را با نام نوکیا ۸.۱ به بازار عرضه خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این موضوع صحبت کنید.

شاید خیلی شوکه کننده باشد که ببینید نوکیا روسیه گفته است نوکیا ۸.۱ که قرار است نسخه جهانی نوکیا x۷ باشد و تا پیش از کنگره جهانی موبایل در بارسلون یعنی نمایشگاه MWC 2019 رسما رونمایی نخواهد شد. سوالی که این بین پیش می آید این است که این نوکیا ۷.۱ پلاس معرفی شده دقیقا چه دستگاهیست؟

نوکیا 8.1

نوکیا 8.1

می دانیم که نوکیا در روسیه تمرکز بالایی دارند و سهم خیلی خوبی را در همین کوتاه مدت از آن خود کرده است به همین دلیل احتمال اشتباه کردن اکانت رسمی توییتر آنها کم است.  از طرفی ما چند روز پیش شاهد رونمایی رسمی از نوکیا ۷.۱ پلاس بوده ایم. به هر حال این طور به نظر می رسد که نوکیا ۸.۱ هرچه که باشد دستگاهی آنچنان متفاوت با نوکیا X۷ یا همان نوکیا ۷.۱ پلاس نخواهد بود. در حقیقت تصور دستگاهی متفاوت با نوکیا ۷.۱ پلاس که چیپست اسنپ دراگون ۷۱۰ هم داشته باشد خیلی سخت بود، چون یک میان رده لوکس می خواهد چه امکانات متفاوتی را با نوکیا ۷.۱ پلاس ارائه کند که ارزش ارائه یک موبایل جداگانه را داشته باشد.

به هر صورت، نظر شما چیست؟ فکر می کنید اوضاع از چه قرار است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

امشب خیلی خوابم میاد
من رفتم بخوابم ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)