حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حاشیه نمایشگر لنوو زد ۵ پرو (Lenovo Z5 Pro) در واقعیت بیشتر از رندرهاست

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | لنوو

لنوو زد ۵ پرو (Lenovo Z5 Pro) با اسنپدراگون ۷۱۰ و طراحی کشویی رسما معرفی شد و مقدار زیادی روی کم شدن حاشیه نمایشگر تاکید داشت. هر چند چینی ها توانسته اند حاشیه نمایشگر موبایل های خود را خیلی کم کنند اما متاسفانه به نظر می رسد حاشیه نمایشگر لنوو زد ۵ پرو (Lenovo Z5 Pro) در واقعیت بیشتر از رندرهاست و این یک فریب دادن کاربر است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حاشیه نمایشگر لنوو زد ۵ پرو

حاشیه نمایشگر لنوو زد ۵ پرو

پیشاپیش از بابت کیفیت پایین تصویر عذرخواهی می کنم چون هنوز دیتای خیلی با کیفیتی از لنوو زد ۵ پرو (Lenovo Z5 Pro) منتشر نشده اشت اما تا حدود زیادی می تواند مفهوم مورد نظر ما را برساند. همانطور که می بینید، حاشیه نمایشگر لنوو زد ۵ پرو در رندرها کمتر از واقعیت است و این سبب می شود وقتی شما موبایل را می خرید اصطلاحا کمی توی ذوقتان بخورد!

پیش از این دیده بودیم که حاشیه نمایشگر شیائومی می میکس ۳ بیشتر از رندرهای تبلیغاتی آن است. در حال حاضر لنوو مدعی است که نسبت نمایشگر به بدنه لنوو زد ۵ پرو ۹۵.۰۶٪ بوده و این اگر حقیقت داشته باشد، لنوو کم حاشیه ترین موبایل دنیا را معرفی کرده است و با قیمت ۲۸۷ دلار می فروشد!

نظر شما درباره این فریب کاری های تبلیغاتی چیست؟ پیش از این هم گفتیم که هر چند شرکت های همواره عنوان می کنند که رندرهای تبلیغاتی احتمالا با محصول اصلی کمی متفاوت باشد یا تمام حجت می کنند که شاید بدون اعلام قبلی تغییرهایی در محصول ایجاد شود اما این ها برای بازار این روزها قابل پذیرش نیست.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

??

Shiral

از سیستم های چینی خیلی بیشتر از این نمیشه توقع داشت…درحالیکه مرتب دستکاری و تقلب رو توی بنچمارک ها و سیستم های امتیاز دهی دوربین هاشون میبینیم.اما نکته جالب تر اینکه اینها این قدر قیمتهاشون رقابتیه ادم گاهی تعجب میکنه گاها نیاز به این دروغ ها هم ندارند چون توی این رنج قیمت واقعا رقابتی هستند و فروش خوبی خواهند کرد.حساب کنید دلار مثل شش ماه پیش بود این گوشی دستتون زیر یک تومان میگرفت….پس خیلی ها در خریدش شک نمیکردن حتی تو ایران خودمون بدون خدمات پس از فروش درست و حسابی…

BeFair

دروغ فقط اعتبار خودتون رو میاره پایین، ارزش نداره برای چند دهم میل!

برندهای بی اصالت!

Amir Hossein

لنوو سابقش خرابه تو این چیزا.همش فریب کاربره کاراش

mosayebso

صفحه نمایشش فقط ۸۸ درصد هست
نمیدانم تا کی برندهای چینی فقط بلدن دروغ پشت دروغ ببافن!!!

https://m.gsmarena.com/lenovo_z5_pro-9349.php

با دیدن این واقعا ترسیدم
اگر درصد صفحه اس۱۰ واقعا بالای ۹۳ درصد باشه خیلی ابعاد کوچک میشه
چطور میخواد باطری پرظرفیت درش قرار بده؟!
الان حتی قرار دادن همون ظرفیت باطری نسل قبل هم تقریبا غیرر ممکن میشه مگر بشه یه چیزی مثل نوت ۷!!! و به باطری فشار بیاد
من به شخصه با این نسل باطری انتظار باطری پرظرفیت توی اس۱۰ ندارم

علی شیخ زاده

تا بوده همین بوده! بزرگنمایی جوسازی،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)