حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استیکر واتس اپ بالاخره رسما ارایه شد

برای آن هایی که لاین، وایبر یا تلگرام را تجربه کرده اند، استیکر اصلا موضوع جدیدی نیست و مدت خیلی زیادی از تب و تاب آن می گذرد. واتس اپ با وجود مخاطب بسیار بالایی که دارد اما امکانات و سرعت آن آنطوری که از پیام رسان های دیگر مثل تلگرام دیده ایم، قدیمی و کند است. می دانیم واتس اپ همانند اینستاگرام در مالکیت فیس بوک است و پنج ماه پیش بود که در کنفرانس توسعه دهندگان فیس بوک وعده داده شد که به زودی استیکر واتس اپ و قابلیت مکالمه ویدیویی گروهی در واتس اپ ارایه می شود. سه ماه پس از آن چت ویدیویی 4 نفره در واتس اپ اضافه شد و حالا استیکر واتس اپ بالاخره رسما ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

پس از آپدیت واتس اپ به جدیدترین نسخه از گوگل پلی (اندروید) یا پلی استور (iOS) می توانید از استیکر واتس اپ استفاده کنید. ما در ترنجی جدیدترین نسخه واتس اپ اندروید را از گوگل پلی دانلود کردیم اما این ویژگی در دسترس نبود. جدیدترین نسخه آزمایشی واتس اپ (2.18.330 beta) را هم نصب کردیم و خبری از استیکر واتس اپ نبود.

بیشتر خوانید: ساخت استیکر واتس اپ با نرم افزار Sticker Studio

گفته می شود استیکر واتس اپ فعلا برای برخی از کاربران iOS و اندروید در بازارهای مختلف ارایه شده و تا ارایه آن برای همه کاربران شاید هفته ها به طول بیانجامد، تقریبا مثل ارایه تدریجی ویژگی های اینستاگرام که تا کنون دیده ایم. اما اگر استیکر واتس اپ ارایه شود چه طراحی خواهد داشت و از کجا به آن دسترسی داریم؟ تصویر زیر را ببینید:

استیکر واتس اپ

استیکر واتس اپ

همانطور که مشخص است، گوشه سمت راست کادر نوشتن پیام یک آیکون اضافه خواهد شد و با تپ کردن روی آن وارد یک پنجره پاپ آپ طور می شوید که دو تب دارد. تب اولیه همه استیکرهای موجود واتس اپ است و می توانید انتخاب محبوب استیکر واتس را از اینجا دانلود کنید. تب دوم نیز استیکر های شماست. این برای مدیریت و دانلود استیکرهاست اما برای ارسال می توانید به مانند اولین تصویر از سمت چپ عمل کنید، چیزی شبیه به تلگرام!

دکمه استیکر واتس اپ

دکمه استیکر واتس اپ

همانطور که در تصویر بالا می بینید، اگر استیکر واتس اپ شما فعال شده باشد، دکمه ای که در کادر ترنجی رنگ (!) می بینید، ظاهر می شود. شما کاربر استیکر محوری هست یا اموجی ها را ترجیح می دهید و یا خیلی پیرطور دو نقطه پرانتز یا دو نقطه دی باز هستید 🙂 ؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

یا دو نقطه پرانتزی هستم 🙂

Saeed393

برا من اضافه شده،خیلی وقته از نسخه بتا استفاده میکنم خبرش که اومد اپدیت کردم استیکرا اضافه شد

علی شیخ زاده

من خیلی وقته از واتساپ غیر رسمی استفاده میکنم و این استیکر ها رو دارم اما فقط برای کسانی میتونم بفرستم که واتساپی مثل خودم دارن!
خوشحالم ک بالاخره رسما اضافه شدن

BeFair

برای من هنوز نیومده – واتس اپ چرا اینقدر عقبه واقعا؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)