حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برترین برندهای خودروساز آسیایی از نگاه کانسومر ریپرتز

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | حتما بخوانید، خودرو

ما در اخبار فناوری نام موسسه کانسومر ریپرتز را زیاد می شنویم این شرکت وظیفه دارد که برترین ها را از نگاه مشتریان و بر اساس تست های خود معرفی کند و این بار نوبت به برترین برندهای خودروساز آسیایی از نگاه کانسومر ریپرتز است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

موسسه تحقیقاتی کانسومر ریپرتز، رتبه و ضریب اطمینان به خودروسازان جهان در نواحی مختلف را اعلام کرد. کانسومر ریپورتز، به عنوان یکی از معتبر ترین پایگاه های تحلیی و خبری حوزه خودرو شناخته می شود که هر ساله به عنوان یک مرجع کارشناسی، به بررسی خودروسازان، خودروها و بهترین و بدترین هر کلاسی می‌پردازد و می‌تواند برای صنعت اتومبیل و فعالان این عرصه مهم باشد.

پایه و اساس خرید یک خودروی جدید چندان سخت نیست، احتمالا هر فرد باتوجه به خودروی قبلی خود دست یه انتخاب خودرویی قابل اعتمادتر زده با توجه به بودجه مورد نظر خود جدیدترین فناوری‌ها و پیشرفته‌ترین ویژگی‌های ایمنی را برمی‌گزیند. اما نتایج ملموس موسسه تحقیقاتی کانسیومر ریپورتز در بررسی‌های سالانه نشان می‌دهد این تفکر در پشت بسیاری از خریدهای خودرویی به انتخاب یک محصول اشتباه منجر می‌شوند.

تحقیقات جدید این موسسه تحلیلی که در بین 500 هزار عضو موسسه انجام شده نشان می‌دهد، که مشتریان در کدام خودروها با مشکلات موتورهای توربوشارژ، سامانه‌های اطلاعات و سرگرمی دردسرساز یا مشکلات دیگر روبه‌رو می‌شوند. با استناد به داده‌ها یاین نظر سنجی می‌توان از خرید بسیاری از مدل‌های به ظاهر مدرن و فناورانه جدید که مشکلات زیادی را برای مالکان ایجاد می‌کنند،  اجتناب کرد. از طرفی برندهای معتبر خودروسازان با توجه به نواحی مختلف جهان رتبه‌بندی شده‌اند که می‌توانید معتبرترین خودروسازان آسیا را در یک نگاه ببینید.

لکسوس و تویوتا در سال جاری همچنان در صدر رتبه‌بندی برترین برندهای خودروساز آسیایی کانسومر ریپرتز قرار گرفتند، و رکورد 6 سال خود را به ثبت رساندند. تمامی مدل‌های تولیدی لکسوس در سال جاری رتبه متوسط یا بالاتر از آن را به دست آوردند.

تاکوماهای جدید تویوتا مشکلاتی را در سیستم رانندگی و مشکلاتی را در سیستم انتقال قدرت نشان دادند. ضریب ایمنی کمری‌های 2018 نیز اندکی افت نشان داد. با این حال محصولات تویوتا اندکی بهتر از متوسط ظاهر شدند. برخی از مشتریان با سیستم اطلاعات و سرگرمی Entune مشکل داشتند و برخی دیگر با سامانه انتقال قدرت خودکار 8 سرعته در خودرو به چالش خوردند. این ایرادات نشان می‌دهد که برند بزرگی مانند تویوتا نیز در بازطراحی خودروهای خود با مشکل برمی‌خورند.

در زیر قابل اعتماد ترین برندهای خودروسازی در آسیا به همراه نمونه ایی از خودروهای تولدی شرکت آمده است:

  1. 1- لکسوس

    لکسوس

    لکسوس

  2. 2- تویوتا

    تویویا

    تویویا

  3. 3- مزدا

    مزدا

    مزدا

  4. 4- سوبارو

    سوبارو

    سوبارو

  5. 5- کیا

    کیا

    کیا

  6. 6- اینفینیتی

    اینیفینی

    اینیفینی

  7. 7- هیوندای

    هیوندای

    هیوندای

  8. 8- جنسیس

    جنسیس

    جنسیس

  9. 9- آکیورا

    آکیورا

    آکیورا

  10. 10- نیسان

    نیسان

    نیسان

  11. 11- هوندا

    هوندا

    هوندا

نظر شما چیست؟ شما فکر می کنید این رتبه بندی چقدر صحیح باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

لکسوس واقعا حقشه

علی شیخ زاده

اکثرا ژاپنی?

CAPCOM

عاشقه لکسوسم چند هفته پیش یه مستند تو کاناله نشنال جئوگرافی درباره کارخونه لکسوس و تویوتا پخش کرد البته بعضی جاهای کارخونه حق فیلم برداری نبود واقعا حیرت انگیز بود بعضی قطعاتو با کربن که به بافته شده بود درست میکردن که هم سبک بود هم محکم و بادوام

Genesis

جنسیس نسبت به قیمتش هم از همه بهتره
سواری عالی و متریال خوب در کنار اینتریور محشر با قیمت مناسب?

Saeed Mohammadipouya

لکسوس و تویوتا معرکن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)