حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 12.1 برای فعال کردن قابلیت دو سیم کارت و فیس تایم گروهی ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | iOS، اپل

دو قابلیت ویژه ای که برای آیفون های جدید و iOS جدید رونمایی شده بود، قابلیت دو سیم کارت به صورت یک سیم فیزیکی و یک سیم مجازی (esim) و فیس تایم گروهی با قابلیت Animoji و Memoji بود. این قابلیت های در iOS 12 وجود نداشتند و حالا آپدیت iOS 12.1 برای فعال کردن قابلیت دو سیم کارت و فیس تایم گروهی ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آپدیت iOS 12.1 برای آیفون Xs، آیفون Xs مکس و آیفون Xr به جز مواردی که بالاتر گفته شد، قرار بود مشکل همیشه روشن بودن حالت زیبایی طور در دوربین سلفی این موبایل ها را برطرف کند. به هر حال حتی پس آپدیت iOS 12.1 شما حقی برای خاموش یا روشن کردن حالت زیبایی ندارید که البته اپل اعتقاد ندارد این یک حالت زیبایی بوده و آن را یک اختلال در پردازش Smart HDR می دانست.

آیفون Xs، آیفون Xs مکس و آیفون Xr پس از آپدیت iOS 12.1 می توانند از ویژگی دو سیم کارت (یک سیم کارت مجازی esim و یک سیم کارت فیزیکی) استفاده کنند. علاوه بر این ها ویژگی فیس تایم گروهی تا ۳۲ نفر هم برای شما در دسترس خواهد بود. همچنین ۷۰ اموجی جدید برای توصیف بهتر و دقیق تر شرایط شما ارایه می شود.

یک ویژگی بسیار مهم دیگر در iOS 12.1 امکان تنظیم عمق تصویر پرتره و بوکه در حال عکاسی است نه فقط پس از ثبت عکس! این ویژگی در موبایل های اندرویدی وجود داشت اما حالا با iOS 12.1 به آیفون ها اضافه شده است. شما آپدیت iOS 12.1 را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جان جان، اپدیت رو که ما گرفتیم ولی چه سود که هیچ کدوم به جز دوربین سلفی و بوکه دوربین اصلی به درد می نمی خوره

BeFair

مبارک iOSی ها باشه – ما هم زمانی حال می کردیم با این آپدیت های سریعش

JigSaw

روز بخیر
ممنون جناب عطایی بابت پوشش خبر
من تقریبا ۴ ساعته که آپدیت کردم
به غیر از مواردی که اشاره شد میشه به اضافه شدن ۷۰ ایموجی جدید و برطرف کردن باگ رفرش شدن کیبرد، بهبود جزیی عملکرد باتری و رفع باگ های جزیی هم اشاره کرد
باز تا ۴۸ ساعت آینده اگر چیز جدیدی دستگیرم شد اطلاع رسانی میکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)