حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 12.1 مشکل دوربین سلفی آیفون Xs را رفع می کند

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

سه مشکل عمده در ابتدای عرضه آیفون Xs و آیفون Xs مکس عنوان شدند که به ترتیب پیرامون آنتن دهی، شارژ شدن و عکاسی سلفی بود. البته فقط و فقط مربوط به دوربین سلفی نیست و به صورت کلی عکاسی از چهره با دوربین آیفون Xs و آیفون Xs مکس و حتی شاید آیفون Xr این افکت زیبایی خودکار غیر قابل خاموش کردن را دارد! البته چه کسی بدش می آید که زیباتر و مرتب تر باشد اما حقیقت این است که این باید به صورت انتخابی اعمال شود نه دیکتاتوری، اپل! حالا به نظر می رسد که آپدیت iOS 12.1 مشکل دوربین سلفی آیفون Xs را رفع می کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به گفته سخنگوی اپل این مشکل به دلیل عملکرد Smart HDR بوده است و این اتفاق به دلیل انتخاب تصویری با شاتر کندتر به جای تصویری با شاتر سریع تر اتفاق افتاده است. این تصویر روی تصاویر دیگر قرار گرفته و تصویر نهایی کمی مات شده تر دیده می شود. به صورت کلی می توان این گفته را تایید کرد و می توان هم به سادگی گفت که اینطور نیست. ویدیو لو را اگر در یوتیوب دیده باشید، این مسئله تنها زمانی رخ می دهد که چهره شناسایی می شود و به صورت کلی چنین اتفاقی رخ نمی دهد.

به هر صورت اگر آیفون Xs یا آیفون Xs مکس دارید باید بگوییم که با آپدیت iOS 12.1 این مشکل برطرف خواهد شد و تصویر با جزئیات بیشتر به عنوان تصویر رویی Smart HDR انتخاب خواهد شد. این یعنی همچنان شما “حق انتخاب” ندارید! نظر شما چیست؟ این رفتار اپل را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamid reza

اپل:من انتخابی انتخابت کردم(با توجه به گرونی بیش از حد)تا تورو همیشه زیبا ببینم

کهکشان

دوستان این کلیپ مقایسه میت 20 پرو و نوت 9 رو ببینید
از حالت بوکه و سوژه رنگی فیلمبرداری میت 20 پرو هم نمونه گرفته که بنظرم بوکش واقعا مزخرفه

https://www.youtube.com/watch?v=QUmoTujgXlM

pouya

همه چی عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)