حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی هدف فروش سال ۲۰۱۸ خود را دو ماه زودتر موعد محقق کرد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

بر کسی پوشیده نیست که شیائومی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است و به خصوص در بازارهای در حال توسعه تمام رقبا را عاصی کرده است. شیائومی امروز به صورت رسمی اعلام کرد که هدف فروش سال ۲۰۱۸ خود را دو ماه زودتر موعد محقق کرد و این دستاورد بزرگی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هدف فروش سال ۲۰۱۸ شیائومی

هدف فروش سال ۲۰۱۸ شیائومی

شیائومی برای سال ۲۰۱۸ خود هدف فروش ۱۰۰ میلیون عدد موبایل هوشمند را داشته است که در روزهای آخر ماه دهم سال ۲۰۱۸ از آن عبور کرده و حالا کمی بیشتر از دو ماه کامل فرصت دارد تا رکورد جدیدی ثبت کند. با یک حساب و کتاب سرانگشتی به صورت متوسط شیائومی در سال ۲۰۱۸ ماهی ۱۰ میلیون موبایل هوشمند فروخته است و اگر بتواند با همین فرمان ادامه دهد، عبور از فروش ۱۲۰ میلیون دستگاه برای آن ها آرزوی دوری نیست.

هر چند پیش بینی می شود که اپل افزایش فروش چشمگیری را در سال پیش رو تجربه کند و دلیل آن خرید موبایل جدید توسط آیفون های قدیمی و به خصوص خانواده پر فروش آیفون ۶ است اما شیائومی اگر بتواند بازار خود را گسترش بدهد در فاصله نه چندان دوری شاهد تبادل رتبه سوم و چهارم در فروش ترین برند موبایل در دنیا بین شیائومی و اپل خواهیم بود!

نظر شما درباره این موفقیت شیائومی چیست؟ فکر می کنید آن ها با همین روال پیشرفت خواهند کرد؟ بد نیست بدانید آن ها در حال حاضر رتبه اول فروش در بازار هدف بعدی شرکت های بزرگ، یعنی هند را در اختیار دارند. بازار موبایل هند بازاری است که هنوز خیلی ظرفیت فروش موبایل هوشمند دارد و مثل بازارهای توسعه یافته هنوز اشباع نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

جوری که چینیا دارن پیش روی میکنن سال های آینده رتبه های اول فروش و بدست میارن ?
هرجا پا میذارن عین لشکر چنگیز بقیه رو پایین میکشن

BeFair

ماشاالله، ایول

اپل رو بگیره؟! بی خیال!

یادمه دو سه سال پیش هم خیلیا در مورد هواوی همین حرفو میزدن اپل رو بگیره؟ عمرا

Sami99069

البته تعداد دستگاه فروخته شده معیار خوبی نیست که اپل رو با بقیه مقایسه کنیم.. شرکت های دیگه فروش نسخه های پایین رده دارند و تعداد زیادی از این دستگاه ها رو میفروشند و اپل عملا فقط با دستگاه های بالا رده به این اعداد میرسه
و از اون طرف همچنان حدود ۸۰ درصد سود این بازار به اپل میرسه که واقعا عدد عجیبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)