حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکرین شات های اندروید ۹ گلکسی اس ۹ پلاس تغییرات جدیدی را نشان می دهند

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

ما تا کنون در ترنجی نگاه های متفاوتی به آپدیت اندروید ۹ سامسونگ روی دستگاه های مختلف آن که به صورت آزمایشی در حال بررسی است، داشته ایم. رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس ۱۰ (Samsung Experience 10) به صورت قطع بزرگترین تغییر در رابط کاربری سامسونگ در سال های اخیر است و با ارایه اندروید ۹ روی پرچمدارهای سامسونگ عرضه می شود. در جدیدترین بیلد آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ پلاس که به صورت آزمایشی در دست تست است، تغییرات جدیدی را می بینیم که مرور آن ها بد نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر به یاد داشته باشید در بیلدهای قبلی وقتی حالت شب خاموش می شد همچنان کادرهای مشکی عجیبی در منو تنظیمات وجود داشت، خوشبختانه گویا آن یک باگ بوده و برطرف شده است. نرم افزار تماس در نگاه اول تغییر ویژه ای نشان نمی دهد اما وقتی بیشتر دقت می کنید، تب ها روی لبه پایین هستند. موضوعی که باید بدانید این است که سامسونگ اکسپرینس ۱۰ همه و همه پیرامون دسترسی بهتر یا به عبارتی Reachability بهتر به گزینه های مورد نیاز در رابط کاربری است. همانطور که پیش از این گفتیم، درست است که موبایل ها کم حاشیه شده اند و در همان قاب قبلی نمایشگرهای بزرگتر داریم اما این به آن معنی نیست که دست ما حالا راحت تر به بالاترین نقطه همان قاب قبلی می رسد!

همچنین در برنامه های ساعت و پیام ها همین را می بینید و آن قاب خالی بزرگ بالای برنامه های پیش فرض که فقط نام نرم افزار روی آن نوشته شده است هم به همین دلیل است. وقتی ابتدا وارد برنامه می شود بتوانید سریع تر به گزینه اول که عموما جدیدترین و مورد انتظارترین گزینه است، دسترسی داشته باشید.

این تغییرات در بیلد G965USQU3ZRJ7 برای گلکسی اس ۹ پلاس دیده شده است. اگر مشتاق هستید بدانید آپدیت اندروید ۹ سامسونگ کی از راه می رسد باید بگوییم احتمالا اوایل زمستان امسال باید منتظر اولین موج آپدیت باشید. نظر شما درباره آپدیت اندروید ۹ سامسونگ و رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس ۱۰ چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rog_Pc_Gamer

سلام آقای ع ط ایی لطفا اینستا و ایمیلتون رو چک کنین قولشو که داده بودم بهتون

lovenokia

سلام
یک قابلیت در رابط کاربری سامسونگ ، برای یکدست کردن آیکن ها وجود دارد . “ایکن با نماد یا بدون نماد”
ای در اندروید Pie 9.0 حداقل 4 حالت مختلف داره : دایره ، مربع و …. . اما فقط سامسونگ محدود به یک حالتش کرده و مربع با گوشی های گرد !
ای کاش سامسونگ یکم ایکن ها رو چهارگوش تر و بزرگتر کنه .
آیکن ها رو از حالت کارتونی دربیاره و روی جزئیات آیکن ها بیشتر کار کنه .

Genesis

مثل همیشه سامی اپدیت هاش عالیه

وقتی میگیم اپل روح فناوری است از چه چیزی صحبت می کنیم؟ تاثیر همه جانبه در پوست و گوشت و استخوان دستگاه های دیگر! این هم از ژست های حرکتی

BeFair

یعنی شما واقعا فکر کردین گوگل یک ماه بعد از اپل رفت و زرتی کپی کرد؟ مگر کپی پیسته؟ کلی زمان برده توسعه اینها اما اپل زودتر معرفی کرد

علی شیخ زاده

اندروید ۹ بیش از هر زمان و هر نسخه دیگری شبیه ios شده و این شباهت غیر قابل انکاره.
ژست های حرکتی، حالت گرد نوتیفیکیشن ها، حالت مولتی تسکینگ و غیره

Amin

به نظرم کلیدهای ناوبری الانش قشنگتره تا این جدیدا زیاد به دل نمیشینن

Peiman

آیکون هاش خیلی شبیه آیکون های گوشی های چینی شده ???

siavash-t

یه سوال.‌وقتی خود سامسونگ می دونه بک‌گراند مشکی باعث بهبود شارژدهی (هر چقدر هم که کم باشه)، محیط کاربریش رو کاملا مشکی نمی کنه؟ مخصوصا اینکه اصلا تفاوت امولد با صفحه نمایش های دیگه با رنگ مشکی مشخص میشه.

کهکشان

خیلی تمیز تر شده
اون حالت قبلی که آقای عطایی میگه باگ بوده خیلی رو اعصاب بود خداروشکر برطرف شد
بنظرم اکیپرینس 10 بهترین تجربه کاربری از اندروید 9 خواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)