حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ شیائومی می میکس ۳

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

سه روز پیش بود که شیائومی می میکس ۳ (Mi Mix 3) با ۱۰ گیگابایت حافظه رم، طراحی کشویی و شارژر وایرلس درون جعبه معرفی شد و شاید کمی از کمتر از انتظار هیجان انگیز بود اما ویژگی های خاص خود را دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آنباکسینگ شیائومی می میکس ۳ را با هم ببینیم.

 

شیائومی می میکس ۳ با یک بسته بندی نسبتا کامل و جذاب ارایه می شود که جذاب ترین بخشش را به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید. شارژر بی سیم سریع ۱۰ واتی درون جعبه شیائومی می میکس ۳ ارایه می شود و این برای اولین مرتبه در یک موبایل غیر لاکچری است که اتفاق می افتد. علاوه بر آن شارژر شیائومی Mi Mix 3 از نوع Quick Charge 4.0+ است که این هم نکته قابل تاملی به شمار می رود.

طبق عادت چینی ها یک قاب رایگان درون بسته بندی شیائومی می میکس ۳ وجود دارد که کیفیت خوبی ارایه می کند و لبه پایین آن برای مکانیسم کشویی Mi Mix 3 به خوبی بریده شده است. به هر حال از قاب رسمی که درون جعبه یک موبایل عرضه می شود جز این انتظار نمی رود! نکته جالب اینکه بخش کشویی شیائومی می میکس ۳ هم رنگ قاب پشتی است.

شیائومی می میکس 3

شیائومی می میکس 3

اما گفتیم یک بسته بندی نسبتا کامل و دلیل در نبود هندزفری داخل بسته بندی شیائومی می میکس ۳ است! شیائومی هندزفری های با کیفیتی را به صورت جداگانه می فروشد که فکر می کنم اگر از قبل هندزفری نداشته باشید، خوش قیمت ترین و با کیفیت ترین هندزفری را باید از خود شیائومی بخرید! شاید بهتر بود  شارژر وایرلس در جعبه نباشد اما هندزفری باشد، نظر شما چیست؟

شیائومی می میکس ۳ را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ronin

واقعا ارزش خرید بالایی داره
چقدر خوبه ای شیاومی

علی شیخ زاده

شاید بهتر بود شارژر وایرلس در جعبه نباشد اما هندزفری باشد.
موافقم?
شیاوومی با این وضعیت تو هر بازاری ورود کنه پرفروش ترین میشه?

Shiral

تفاوت قیمت شارژر و هندزفری نشون میده شیامی دست و دل بازی کرده چون تفاوت قیمت قابل تامله. بهر حال مشتری مداری چیزی ست که بهش فکر کرده…طراحی جسورانه.قیمت مناسب احتمالی تمام شده و کیفیت خوب ساخت همه اینها چیزایی است که شما را در کشورهایی با قدرت خرید پایین متقاعد به خریدش میکنه.شاید اگر دلار ۳۷۰۰بود بهش هرگز فکر نمیکردم چون تفاوتش با همسایه های پرزرق و برق و قدرتمند زیاد نمیشد اما الان اکثر ما بجز قشر دهک بالا در صورت توان مالی مساعدتر بیشتر بهش فکر میکنیم

majidbolhasani

Shiral جان کاملا درست گفتی ولی باز هم با این قیمت دلار ۱۳۵۰۰ تومنی پرچمدارها همگی الان بالای ۹ میلیون قیمتشون هست ولی این گوشی هنوزم کلی اختلاف داره لعنت بر این سیاستمداری و کشور گردوندن اگه دلار مثل سال قبل دوروبر ۴۵۰۰ بود مدل پایه این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگ روم الان قیمتش حدودا ۴۷۵ دلار که زده یعنی ۲/۱۰۰ تومان و مدل بالاترینش با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ روم ۲۵۰۰ میلیون تومان قیمت میشد بخری و واقعا علی بود.متاسفم برای کسانی که با این روش کشور داری باعث شدن هزاران هزار وسیله و لوازم روزمره زندگی که یکیش این گوشی هستش رو ما ایرانی جماعت فقط حسرت بخوریم و نتونیم بخریم.کشور ما دلار گرون شده وگرنه شیائومی قیمت عالی برای این گوشیش تعیین کرده.

امیدوارم اپل سال دیگه یه فکری به حال شارژر بکنه هر چند همین الان هم عالیه (اشک های خود را پاک می کند)

BeFair

شارژر وایرلس توووووووی جعبه، چه می کنه این شیائومی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)