حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پژو ۲۰۷i با سقف شیشه ای و امکانات جدید

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

پژو ۲۰۷ خودرو خیلی جدیدی نیست اما در ابتدای عرضه به دلیل طراحی عجیبش خیلی روی خوش به آن نشان داده نشد. پس از تغییرات ظاهری و تولید پژو ۲۰۷i به عنوان یک گزینه جذاب تولید داخل در چشم جوان ها می درخشید. حالا خبر از پژو ۲۰۷i با سقف شیشه ای و امکانات جدید می رسد که در حقیقت اینجا با یک تصویر لو رفته طرف هستیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره نسخه جدید پژو ۲۰۷i بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید شاهد یک پژو ۲۰۷i هستیم که سقف شیشه ای دارد. بر اساس تصاویر منتشر شده از خط تولید و کارخانه ی ایران خودرو در جاده مخصوص تهران-کرج، تعدادی پژو ۲۰۷i و پژو ۲۰۷i صندوقدار نیز با سقف شیشه ای (Glass Roof) تولید شده اند. این سقف های شیشه ای که به اصطلاح سقف پانارومیک و یا مونروف شناخته می شود، قابلیت بازشو ندارد و تنها راننده و سرنشینان می توانند از سقف هم دیده به بیرون داشته باشند.

اطلاعات منتشر شده از کارکنان خط تولید، خبر از این می دهد که گویا سقف گنبدی این خودرو نیز برای نصب قطعه ی شیشه ای تقویت شده و قالب شیشه ی جلو هم تغییر کرده است. سبک ساخت و طراحی فریم های سقف هم بر مبنای پژو ۲۰۸ انجام شده است. اگر به نسخه های سقف شیشه ای ۲۰۸ نگاهی بیاندازید، کاملا واضح است که الگوی قطعه ی شیشه ای و فلزی سقف پژو ۲۰۷i برابر با آن است.

پژو 208

پژو 208

فعلا برنامه ای برای تجاری سازی پژو ۲۰۷i سقف شیشه ای وجود ندارد

آن طور که منابع خبری عنوان می کنند، فعلا برنامه ای برای تجاری سازی پژو ۲۰۷i سقف شیشه ای وجود ندارد. اما نمونه های اولیه آن در نسخه ی هاچبک و صندوقدار نیز تولید شده اند. همچنین در حال حاضر کاور داخلی سقف شیشه ای ۲۰۷i به صورت دستی باز و بسته می شود و احتمال دارد که در نمونه ی تجاری به موتور برقی نیز مجهز شود.

شنیده های مختلف حاکی از آن است که در آینده ی نزدیک ۲۰۶ در تیپ پلاس نیز به بازار خودروی کشور عرضه می شود. از طرفی گویا ایران خودرو برنامه ای برای نصب امکانات جدید بر روی پژو ۲۰۷i و پژو ۲۰۷i صندوقدار دارد. فهرست احتمالی امکانات جدید بر روی این خودروها به شرح زیر است:

سقف شیشه ای
فرمان کمکی برقی
تریم داخلی چرم
نمایشگر با پشتیبانی اندروید
سنسور نور و باران
کیسه هوای جانبی
و…

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید پژو ۲۰۷i با سقف شیشه ای و امکانات جدید به گزینه ای جذاب برای خرید تبدیل می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

من و این همه خوشبختی محاله.

Shiral

متاسفانه درجا زدنی بیشتر نیست.احتمالا باز برای بک سقف شیشه ای میخوان از مردم ده بیست تومن بیشتر بگیرند.نمیدونم چرا با این همه سوددهی بالای این دو شرکت ما نباید یک پلتفرم جدید ببینیم…هنوز اندر تکنولوژی بیست سال پیش اصرار داریم فقط با عوض کردن چراغ و جای ترمز دستی و…با افزایش بی رویه قیمت مواجه میشیم

BeFair

اگر قیمت خیلی نره بالا جالبه اما از اینا بعیده خوش قیمت بدن

ARMTIN

غلط نکنم این مدل میخواهند به جای 208i ایرانیزه به مردم بفروشند ? ?
.
.
.
یه نگاه به 208 فرانسوی کنید …
همین طور که ایران خودرو برای تولید 207i از روی پلتفرم 206 یه کپی ناقص زد الا هم از همین پلتفرم ناقص میخواهد برای توسعه 208i استفاده کنند
.
.
208i ساخت داخل موتورش حتماً TU5 هست و برای متمایز کردنش نسبت به 207i طراحی LED داخل چراغ عقب تغییر خواهند داد…
ببنید کی بهتون گفتم

Saeed Mohammadipouya

خر همان است فقط پالانشو عوض کردن

dele_tanha

خیلی مسخرست پشتش 206 هس جلوش 207 پژو 207 اصلی رو ببینید پشتش فرق داره با 207 ایرانی

CAPCOM

باسلام دوستان این خودرو فقط آپشن اضافه کرده من خودم تو قسمت تولید قطعاته داخلی ایرانخودرو به مدت سه سال کار کردم و به شما توصیه میکنم مدل پایین تولیدات ایرانخودرو و سایپا از کیفیت ساخت خیلی بهتری برخوردارند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)