حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط پیکسل ۳ ایکس ال با آیفون XS مکس

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید، سامسونگ، مقاومت، مقایسه

پنج روز پیش در ترنجی تست مقاومت گوگل پیکسل ۳ ایکس ال را دیدیم و مشخص شد که شیشه مات پشت پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال در مقابل هیچ گونه خراشیدگی نه نمی گویند و با آغوش باز خراش برمیدارند! حالا می خواهیم ببینیم این شیشه غیر مقاوم در برابر خراشیدن، در برابر سقوط چطور دوام می آورد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست سقوط پیکسل ۳ ایکس ال با آیفون XS مکس را با هم ببینیم.

اپل در آیفون X ادعا کرد که مقاوم ترین شیشه موبایل را استفاده کرده است و پس از آن در آیفون Xs گفت که این شیشه حتی قوی تر شده است! پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال هم با شیشه گوریلا گلس نسل ۵ عرضه شده اند. همانطور که در این تست دیدید، کیفیت ساخت آیفون Xs مکس بیشتر از پیکسل ۳ ایکس ال است اما اختلاف خیلی زیاد نیست، حتی شیشه پشتی آیفون Xs مکس زودتر شکست و آن طور که عنوان می شود شیشه پشتی آیفون Xs مکس وقتی شکسته بود پتاسیل بریدن دست شما را داشت اما پیکسل ۳ ایکس ال اینطور نبود.

شیشه نمایشگر آیفون Xs مکس واقعا مقاومت بالایی دارد و در اکثر تست ها ما را شگفت زده کرده است. اینجا هم استثنائی وجود ندارد و در حالی که نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال شکسته است، نمایشگر آیفون Xs مکس بدون مشکل و سالم است.

به صورت کلی مشخصا می توان گفت که کیفیت ساخت آیفون Xs مکس بالاتر از پیکسل ۳ ایکس ال است. نظر شما چیست؟ کیفیت ساخت چقدر برای شما مهم است؟ شما از آن دسته از کاربران هستید که چند ثانیه پس از کشیدن کارت در مغازه موبایل فروشی، قاب را روی موبایل می کشید و کیفیت ساخت آن هیچ چیز حس نمی کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

حتی می تونم بگم پیکسل 3 ایکس ال بیشتر از انتظارم ظاهر شد 🙂

علی شیخ زاده

اگه بخوایم طبق قوانین فیزیک قضاوت کنیم، به نظرم مهم ترین دلیل شکستن زودهنگام شیشه پشتی ایفون برامدگی دوربین دوگانه بود!
چون وقتی به زمین میخوره،برامدگی دوربین نمیذاره ضربه بین تمام نقاط پنل پشتی تقسیم بشه و کل ضربه به یک گوشه منتقل میشه و در نتیجه دیدیم که ابتدا همون یک گوشه شکست و بقیه پنل سالم موند
نکته دیگه اینکه پیکسل وقتی به زمین میخوره به عقب میپره و در یک حالت فنر مانند از شدت ضربه کاسته میشه و دقیقا زمانی میشکنه که مانند ایفون مستقیم میخوره به زمین و عقب نمیپره!
اما در کل آیفون بسیار مقاوم تره جوری که پیکسل از دو طرف نابود و غیر قابل استفاده شد اما ایفون فقط پنل پشتش شکست(نابود) اما نمایشگر ناباورانه سالم موند

pouya

کیفیت ساخت چقدر برای شما مهم است؟

صد در صد مهم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)