حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خطا 0x80a40401 برای ورود به Xbox One کاربران ایرانی

مدتی است که کاربران ایرانی ایکس باکس وان (XBox One) با لاگین شدن مشکل دارند و خطا 0x80a40401 یا خطا 0x80a40010 را مشاهده می کنند. اما این خطا چیست و راهی برای برطرف کردن آن هست؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تقریبا برای اکثر سرویس های خارجی شرکت های بزرگ فناوری ما مشکل محدودیت داریم، یا محدودیت از داخل یا محدودیت از خارج! حالا به نظر می رسد که خطا 0x80a40401 برای ورود به Xbox One کاربران ایرانی یک محدودیت از خارج است و کاربران ایرانی دیگر نمی توانند وارد حساب Xbox One خود بشوند.

ما آموزش کوتاهی درباره رفع خطای Sign in در ایکس باکس وان (Xbox One) تدارک دیده ایم که می توانید از لینک زیر آن را بخوانید:

رفع خطای Sign in در ایکس باکس وان (Xbox One)

اگر شما کاربر ایکس باکس وان (Xbox One) هستید لطفا تجربه خود را از این اتفاق با ما در میان بگذارید. آیا راه حل لینک بالا به شما کمک کرد؟ امیدواریم خطای Sign in در ایکس باکس وان (Xbox One) به زودی برطرف شود و گیمرهای عزیز بتوانند از علاقه خود لذت ببرند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

سلام آقای عطایی. من اکس باکس دارم و طرف برام چند تا بازی ریخته. الان با کنسول می تونم به اینترنت وصل بشم یا نه؟ اگه وصل بشم بازیها پاک میشه یا کنسول بن میشه؟ بعد فرض بگیرید مثلا من یه بازی دیسکی بخرم. اون موقع وضعیت چجور میشه؟ میشه آنلاین بازی کرد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)