حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت ریزر فون ۲ (Razer Phone 2) منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | Razer، تست، تماشا کنید، مقاومت

موبایل مخصوص بازی ریزر فون ۲ (Razer Phone 2) دو هفته ای هست که رسما معرفی شده اما خبر زیادی درباره آن وجود نداشت. اجازه بدهید امشب با هم تست مقاومت ریزر فون ۲ (Razer Phone 2) را ببینیم، با ترنجی همراه باشید.

سال گذشته تست مقاومت گوشی موبایل Razer را دیدیم و به دلیل شکسته شدن فریم از قسمت دکمه می توان گفت که کیفیت ساخت خوب نبود. همچنین بدنه فلزی خراشیده می شد. امسال در ریزرفون ۲ شاهد تغییرات طراحی هستیم، بدنه شیشه ای، لوگو LED و جایگاه متفاوت دوربین.

ریزرفون ۲ در مقابل تست خراشیدگی مقاومت معادل همه پرچمدارهای روز را دارد اما مثلا پوشش بلندگوهای استریو همسان پلاستیکی است. خوشبختانه لوگو LED ریزر زیر شیشه است و خراشیده نمی شود. همچنین میزان روشنایی آن زیاد نیست اما در شرایط نوری کم بیشتر خودنمایی می کند و به عنوان LED نوتیفیکیشن هم از آن می توان استفاده کرد.

پیکسل های نمایشگر ۱۲۰ هرتز ریزرفون ۲ پس مدت طولانی ۹۰ ثانیه تحت تماس مستقیم شعله به صورت موضعی خاموش شده و سپس بازیابی می شوند. یکی از نکات اصلی فروش ریزرفون ۲ همین نمایشگر ۱۲۰ هرتز است.

در پایان تست خم شدن ریزر فون ۲ (Razer Phone 2) بدون مشکل است و با وجود طراحی ظاهری دکمه های کوچک دایره ای تنظیم صدا و حسگر اثرانگشت روی لبه دستگاه، در مقابل هم شدن مقاومت می کند و نمی شکند.

نظر شما چیست؟ مقاومت ریزرفون ۲ مناسب است؟ آن را برای طرفداران بازی توصیه می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

نمایشگر ۱۲۰ هرتز چشمارو به خودش خیره میکنه مخصوصا تو بازی لحظه به لحظه فریم به فریم انگار داری یه تصویر اسلوموشن با فریم بالا تماشا میکنی خدا کنه سامی ام به این فکرکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)